اخبار داغ

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان خبر داد؛

پایان قدرت نمائی ۷ عضو باند حرفه ای سرقت مسلحانه در سراوان/قاتل کرمانی در چنگال پلیس دلگان افتاد

پایان قدرت نمائی ۷ عضو باند حرفه ای سرقت مسلحانه در سراوان/قاتل کرمانی در چنگال پلیس دلگان افتاد
سردار احمد طاهری از دستگیری هفت نفر از اعضای باند سرقت مسلحانه در سراوان و قاتل تحت تعقیب کرمانی در دلگان خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار احمد طاهری، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی سراوان هفت نفر اعضای یک باند حرفه ای سرقت مسلحانه که با راهبندان معابر فرعی شهرستان و با تهدید کلت کمری اقدام به سرقت مسلحانه موتورسیکلت، گوشی تلفن همراه و وجه نقد شهروندان می کردند شناسایی و در چند عملیات ضربتی دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در بازرسی از مخفیگاه سارقان علاوه بر کشف و توقیف ۶ دستگاه موتورسیکلت سرقتی و ۹ دستگاه گوشی تلفن همراه مسروقه ،یک قبضه کلت کمری با هشت تیر جنگی کشف و ضبط شد.

طاهری افزود: متهمان در بازجویی های تکمیلی پلیس تاکنون به ۲۷ فقره سرقت مسلحانه، موتورسیکلت  گوشی تلفن همراه و وجه شهروندان اعتراف کرده اند.

وی گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی دلگان قاتل و شرور مسلح فراری و تحت تعقیب مراجع قضائی کرمان که در شهرستان "رودبار جنوب" آن استان، جوانی ۲۸ ساله را به قتل رسانده و به دلگان گریخته بود دستگیر شد.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم علاوه بر کشف ۲۱ کیلو تریاک، تعداد سه قبضه سلاح کلاشینکف با چهار تیغه خشاب و ۲۱۵ فشنگ جنگی و چهار قبضه اسلحه ی شکاری غیر مجاز کشف شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه