اخبار داغ

بسته انتخاباتی؛

از اعتراض ۲۷ داوطلب رد صلاحیت شده‌ شورای شهر تا سفارش برادر برای برادر

از اعتراض ۲۷ داوطلب رد صلاحیت شده‌ شورای شهر تا سفارش برادر برای برادر
در اولین بسته انتخاباتی از اعتراض 27 دواطلب رد صلاحیت شده شورای شهر استان تا سفارش برادر برای برادر جهت نشستن بر کرسی شورای شهر بیرجند می خوانید
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، غلامرضا حسین پور دبیر هیات عالی نظارت بر انتخابات شورا‌های اسلامی خراسان جنوبی گفت: ۲۷ نفر از ۴۳ داوطلب رد صلاحیت شده شوراهای شهر، در هیات عالی نظارت خراسان جنوبی اعتراض خود را ثبت کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

حسین پور عنوان کرد:این افراد رد صلاحیت شده‌ی شورای شهرشکایت خود را در فرمانداری‌ها و هیات عالی نظارت استان ثبت کردند و احتمال اینکه افرادی به هیات نظارت مرکزی در تهران شکایت کرده باشند، وجود دارد.

,

به گفته وی هیات نظارت برانتخابات شورا‌ها در مرحله نهایی بررسی صلاحیتها، تا ۷ خرداد مهلت دارد به این شکایات رسیدگی کند.

,

به گزارش خاورستان،برخی از کسانی که در دو مرحله رد صلاحیت شده اند انگار دست بردارند نیستند و اعتراض خود به تهران ارسال می کنند.

,

این بزرگواران که طبق قانون و مستندات مراجع ذیصلاح رد صلاحیت شدند واکنون طوری وانمود می کنند که انگار بخاطر مطالبه گری آنها و موضوعات سیاسی رد صلاحیت شده اند.

,

این روز هر یک از دواطلبین کرسی شورای شهر می خواهند به هر نحو ممکن خود سبد آرا خود را افزایش داده و خود را به ساختمان شورای اسلامی شهر برسانند

,

طبق شنیده یکی از نامزدهای ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر بیرجند پنج شنبه شب جلسه با معتمدین وجمعی از ساکنین منطقه مهر شهر بیرجند داشته و قول حل مشکلات مهر شهر را فراتر از عضو شورای اسلامی شهر داده است، برخی ها هم جلسات و دیدار های با قشر کارگری داشتند و خود را حامی کارگران معرفی کردند و وعده خوبی برای حل مشکلات داده اند.

,

از برگزاری دیدار و جلسه که بگذریم یکی از مدیران جوان مرکز استان نیز در حال رایزنی برای کسب رای آوری برادر خود در شورای اسلامی شهر بیرجند است.

,

این آقای مدیر روابط عمومی به هرکسی می تواند از جمله خبرنگاران،روابط عمومی ها و ... سفارش می کند هوای برادرشان را در انتخابات شورای شهر بیرجند داشته باشند.

,

از انتخابات شورای اسلامی شهر که بگذریم برخی ازستاد های داوطلبین ریاست جمهوری هم دراستان فعال شده ویا به دنبال یار گیری هستند و نشت ها تعیین ریاست برخی ستاد ها هم انجام شده است.

,

انتهای پیام /

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه