اخبار داغ

فرماندار فردیس:

اختلاف بخش خصوصی با آبفای البرز بر سر شهرک منظریه فردیس آوار شد/ فرسودگی شبکه، قطعی چند روزه آب و آبرسانی به مردم با تانکر

اختلاف بخش خصوصی با آبفای البرز بر سر شهرک منظریه فردیس آوار شد/ فرسودگی شبکه، قطعی چند روزه آب و آبرسانی به مردم با تانکر
ابوالفضل اینانلو گفت: متاسفانه شبکه آب‌رسانی بخشی از منظریه فرسوده شده و آبفای شهرستان فردیس از ۳ روز گذشته تاکنون در تلاش است تا شبکه‌های آبرسانی دیگر را به این شبکه وصل کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرماندار فردیس درباره مشکل چند روزه قطعی آب شهرک منظریه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار تیتریک، گفت: آبرسانی این منطقه خصوصی بوده و مشکلاتی را ایجاد کرده است، آبفا هم برای گرفتن چاه از این بخش اقدام کرد اما با مقاومت مواجه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

ابوالفضل اینانلو با اشاره به اینکه آبرسانی منظریه خصوصی بوده و باید تحویل آبفا شود، افزود: آب این چاه خصوصی از گذشته تا امروز به آبفا تحویل داده می شد و در ازای آن از مشترکین هزینه دریافت کرده اند، البته در جریان جزئیات قرار داد آبفا با این مجموعه خصوصی نیستم.

,
وی اظهار داشت: آنچه برای ما حائز اهمیت است تامین آب شرب مردم به هر شکل ممکن خواهد بود، متاسفانه شبکه آب‌رسانی بخشی از منظریه فرسوده شده و آبفای شهرستان فردیس از ۳ روز گذشته تا کنون در تلاش است تا شبکه‌های آبرسانی دیگر را به این شبکه وصل کند.
,
 
,
اینانلو با اشاره به اینکه در حال حاضر آب مردم منطقه منظریه با تانکر تامین می‌شود اما مسکن است، تصریح کرد: از آبفای استان تقاضا داریم جدی‌تر به این مسئله ورود کند و مشکل را سریعتر برطرف کند، اگر چه این مشکل در فردیس ایجاد شده است اما مسئولیت آن با آبفای استان خواهد بود.
,
 
,
فرماندار فردیس در خاتمه با تاکید بر اینکه قریب به ۴۰ هزار نفر در شهرک منظریه ساکن هستند اما ۵۰۰ مشترک با مشکل قطعی آب مواجه شده‌اند، خاطرنشان داشت: ما موظف به پیگیری این مسئله هستیم اما باید از آبفای البرز مطالبه جدی در راستای رفع مشکل قطعی آب صورت پذیرد.
 
,
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه