اخبار داغ

فرمانده سپاه البرز مطرح کرد؛

دو قطبی‌سازی و ناامیدی؛ ۲ سناریوی آمریکا برای تحریم انتخابات توسط مردم/ دشمن به دنبال تحمیل اراده خود در فضای سیاسی ایران است

دو قطبی‌سازی و ناامیدی؛ ۲ سناریوی آمریکا برای تحریم انتخابات توسط مردم/ دشمن به دنبال تحمیل اراده خود در فضای سیاسی ایران است
سردار سید یوسف مولایی گفت: دشمن به دنبال تحمیل اراده خود فضای انتخاباتی است اما مردم هوشمندانه در مقابل این اقدام دشمن ایستاده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فرمانده سپاه البرز با اشاره به اینکه انتخابات ۱۴۰۰ اولین و آخرین ماراتن برگزار شده در کشور نیست، در گفتگو با خبرنگار تیتریک، گفت: طی ۴۰ سال گذشته دشمن در برابر انتخابات ایران مواضع چندگانه ای دارد و همچنان به این مسیر ادامه می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
سردار سید یوسف مولایی افزود: دشمن با اعمال تحریم اعتقاد دارد که جهوری اسلامی ایران علی رغم ادعای آنها دموکراتیک ترین کشور در خاورمیانه است، یعنی به طور متوسط یک انتخابات در سال را برگزار می کند. این برخلاف نظر آنهاست.
,
 
,
وی اظهار داشت: دشمن اگر چه خود را مروج دموکراسی می دانند تاب و تحمل دموکراسی در جمهوری اسلامی را ندارند و این روند برای آنها بسیار سخت است، در نتیجه با تحریم به دنبال زیر سوال بردن مشروعیت و مقبولیت نظام اسلامی خواهد بود.
,
 
,
سردار مولایی تصریح کرد: دشمن با ایجاد تضاد و دو قطبی سازی ها به دنبال ناامید کردن مردم از روند انتخابات و نتیجه آن است، غرب به دنبال القا دعوا بین مسئولین خواهد بود تا مردم را از شرکت در این عرصه ناامید کند.
,
 
,
وی با اشاره به اینکه اساس انتخابات آمریکا دو قطبی سازی دموکرات ها و جمهوری خواهان است، گفت: آمریکا دوگانه سازی در ایران را برای دشمنی و ایجاد یک تفرقه در پیش گرفته است، در نتیجه اگر نتواند با تحریم به اهداف خود برسد از تضاد بهره برداری می کند.
,
 
,
سردار مولایی افزود: دشمن به دنبال تحمیل اراده خود فضای انتخاباتی است اما مردم هوشمندانه در مقابل این اقدام دشمن ایستاده اند، مسئولین باید به مر انقلاب، اسلام و دین عمل کنند و مسئولیت خود را به درستی بشناسند.
,
 
,
وی در خاتمه اظهار داشت: مسئولین باید صداقت را در پیش گرفته و مردم را قبول داشته باشند، این مهم نباید به صورت شعاری و تبلیغی باشد بلکه مسئله مذکور باید در وجود آنها نهادینه شود، اگر سیاست های مد نظر رهبر معظم انقلاب پیاده سازی شود قطعا مردم از مسئولین رضایت خواهند داشت.
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه