اخبار داغ

سخنگوی پلیس خبر داد؛

تشکیل ۲ هزار پرونده درباره استخراج غیرقانونی ارز دیجیتال

تشکیل ۲ هزار پرونده درباره استخراج غیرقانونی ارز دیجیتال
سخنگوی پلیس با اشاره به تشکیل دو هزار پرونده درباره استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال، گفت: تاکنون تعدادی زیادی از هموطنان به دلیل نداشتن علم و دانش کافی در این حوزه، با گرفتاری در دام مجرمان حرفه‌ای سرمایه‌های خود را از دست داده‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار مهدی حاجیان با اشاره به برخورد جدی پلیس با معضل قاچاق دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال، در تشریح این خبر اظهار کرد: از ابتدای سال 99 تا آخر فروردین ماه سال جاری نزدیک به 80 هزار دستگاه استخراج ارز دیجیتال و لوازم جانبی به ارزش بیش از پنج هزار میلیارد ریال توسط پلیسهای تخصصی توقیف شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
سخنگوی نیروی انتظامی افزود: نیروی انتظامی در برخورد با استخراج غیرقانونی ارزهای دیجیتال در کشور جدی بوده و با همکاری مردم نسبت به شناسایی و انهدام تعدادی زیادی از مزارع مربوطه اقدام کرده و در این زمینه نزدیک دو هزار پرونده تشکیل و به همراه متهمان به دستگاه قضائی معرفی شده است.
,
 
,
حاجیان با اشاره به ناامن بودن خرید و فروش و سرمایه‌گذاری در رمزارزها، بیان کرد: محیط داد و ستد ارزهای دیجیتال جولانگاه کلاهبرداران حرفه‌ای بوده و تاکنون تعدادی زیادی از هموطنان به دلیل نداشتن علم و دانش کافی در این حوزه، با گرفتاری در دام مجرمان حرفه‌ای سرمایه‌های خود را از دست داده‌اند.
,
 
,
وی با توجه به تهدیدات زیاد خرید و فروش ارزهای دیجیتال و احتمال از بین رفتن تمام سرمایه آنها، به مردم توصیه کرد در انجام معاملات ارزهای دیجیتال ریسک نکنند.
,
 
,
حاجیان با اشاره به نقش مخرب فعالیت غیرقانونی اینگونه دستگاه‌ها در نظام اقتصادی کشور و شبکه توزیع و برق‌رسانی به دلیل مصرف بیش از اندازه برق گفت: پلیس در راستای وظایف قانونی، آمادگی کامل برای همکاری با نهادها و ارگانهای ذی‌ربط مخصوصاً وزارت نیرو درباره شناسایی و توقیف ماینرها و جمع‌آوری مزارع غیرقانونی استخراج ارزهای دیجیتال و دریافت اطلاعات مردمی در این رابطه را از طریق پل ارتباطی 110 دارد.
,
 
,
انتهای پیام/
 منبع: تسنیم
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه