اخبار داغ

کارگردان تئاتر و سینما:

هنرمندان پشت انقلاب هستند/ از رئیس‌جمهور آینده می‌خواهیم بیشتر به فکر هنر و تئاتر باشد

هنرمندان پشت انقلاب هستند/ از رئیس‌جمهور آینده می‌خواهیم بیشتر به فکر هنر و تئاتر باشد
صابری گفت: هنرمندان پشت انقلاب هستند و همانند دوره‌های گذشته قطعاً در انتخابات شرکت می‌کنم و با تحقیقی که انجام می‌دهم سعی دارم تا فرد اصلح را انتخاب کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا صابری، کارگردان تئاتر و سینما در گفت‌وگو با صبح توس اظهار کرد: بیش از 40 سال دشمن به بهانه‌های گوناگون به ما هجمه وارد می‌کند و امروز شاهد آن هستیم که دشمن با راه‌اندازی کمپین‌هایی به دنبال پایین آوردن مشارکت مردم در انتخابات است از این رو بر مردم واجب است تا در انتخابات شرکت کنند و آینده کشورشان را با دستان خود رقم بزنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه رأی ندادن مشکلی از کشور را حل نمی‌کند، خاطر نشان شد: مشکلات کشور با انتخاب فرد اصلح و شایسته حل می‌شود لذا مردم باید در انتخاب خود بسیار دقت کنند تا فردی را برگزینند که اولاً دغدغه معیشت مردم را داشته باشد و دلش برای قشر ضعیف جامعه بتپد.

,

صابری خاطر نشان شد: دشمن همواره با ترفندهای مختلف و در زمان انتخابات با ایجاد ناامیدی به دنبال کم کردن مشارکت مردم در انتخابات است بنابراین مردم فهیم ما باید این هشیاری را داشته باشند که فریب سخنان دروغ آن‌ها را نخورند.

,

این کارگردان تئاتر و سینما ادامه داد: از رئیس‌جمهور آینده می‌خواهیم تا بیش از پیش به فکر هنر و تئاتر باشد و مشکلات فراوانی که هم‌اکنون هنر و هنرمند با آن مواجه است را درک و در جهت حل آن‌ها اقدامات لازم را انجام دهد.

,

وی با تأکید بر اینکه هنرمندان نشان داده‌اند که هیچ‌گاه فریب دشمن را نمی‌خورند، گفت: از همین‌جا از تمام هنرمندان مخصوصاً فعالان تئاتر و سینما درخواست دارم تا با حضور پرشور در انتخابات نگذارند دل دشمن شاد شود.

,

صابری افزود: در حال حاضر کشور ما از امنیت خوبی برخوردار است و برای اینکه بتوانیم این امنیت را حفظ کنیم باید فرد اصلحی را با رأی خود انتخاب کنیم تا بتواند علاوه بر حل مشکلات معیشتی که بسیاری از مردم با آن درگیر هستند، بتواند این امنیت را حفظ و آن را ارتقاء و بالا ببرد.

,

این کارگردان تئاتر و سینما با بیان اینکه هنرمندان پشت انقلاب هستند، یادآور شد: من همانند دوره‌های گذشته قطعاً در انتخابات شرکت می‌کنم و با تحقیقی که انجام می‌دهم سعی دارم تا فرد اصلح را انتخاب کنم از این رو از مردم نیز می‌خواهم تا انتخاب آگاهانه‌ای داشته باشند و فردی را انتخاب کنند که شعار ندهد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه