اخبار داغ

با افت ۲۷۴۴۸ واحدی شاخص؛

بورس خرداد ماه را با چراغ قرمز آغاز کرد/ ۲۴۳۱میلیارد تومان ارزش معاملات خرد سهام

بورس خرداد ماه را با چراغ قرمز آغاز کرد/ ۲۴۳۱میلیارد تومان ارزش معاملات خرد سهام
شاخص کل بورس امروز با ۲۷ هزار و ۴۴۸ واحد افت در ارتفاع یک میلیون و ۱۲۷ هزار واحد قرار گرفت و حقیقی‌ها نزدیک به ۱۰۰۰ میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام امروز شنبه و در نخستین روز خرداد ماه ۱۴۰۰ با فشار فروش معاملات خود را آغاز کرد و شاخص بورس و فرابورس منفی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

شاخص کل بورس به عنوان نماگر بازار با افت بیش از ۲۷ هزار واحدی به کار خود در این روز پایان داد و قرمزپوش ماند؛ این بیشترین میزان افت شاخص بورس در سال جاری است.

,
 
,
معامله گران در روز  جاری بیش از ۳۶۷ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از ۶ میلیارد و ۹۷۵ میلیون سهم و اوراق مالی دست به دست شد.
, معامله گران در روز  جاری بیش از ۳۶۷ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از ۶ میلیارد و ۹۷۵ میلیون سهم و اوراق مالی دست به دست شد.,
 
,
ارزش معاملات بازار سهام به بیش از ۸۱۱۷ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۲۴۳۱ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها بیش از ۹۸۳ میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند.
,
 
,
 
,
شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز با ۲۷ هزار و ۴۴۸ واحد نزول در ارتفاع یک میلیون و ۱۲۷ هزار و ۳۹۶ واحد ایستاد. شاخص هم وزن نیز با ۴۸۸۱  واحد کاهش به ۳۹۲ هزار و ۱۰۱ واحد رسید.
, شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز با ۲۷ هزار و ۴۴۸ واحد نزول در ارتفاع یک میلیون و ۱۲۷ هزار و ۳۹۶ واحد ایستاد. شاخص هم وزن نیز با ۴۸۸۱  واحد کاهش به ۳۹۲ هزار و ۱۰۱ واحد رسید.,
 
,
معامله گران در بورس بیش از ۶ میلیارد و ۴۵ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام ۲۵۵ هزار معامله و به ارزش ۴۳۳۶ میلیارد تومان دادوستد کردند.
,
 
,
نمادهای ملی صنایع مس ایران، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، معدنی و صنعتی گل‌گهر، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، معدنی و صنعتی چادرملو و سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی با بیشترین اثر منفی در افت شاخص بورس بیشترین نقش را داشتند.
,
 
,
 
,
شاخص کل فرابورس ایران نیز با ۱۲۳ واحد کاهش عدد ۱۷ هزار و ۶۶۸ واحد را ثبت کرد.
, شاخص کل فرابورس ایران نیز با ۱۲۳ واحد کاهش عدد ۱۷ هزار و ۶۶۸ واحد را ثبت کرد.,
 
,
معامله گران در فرابورس بیش از ۹۳۰ میلیون سهم و اوراق مالی را در ۱۱۴ هزار نوبت و به ارزش ۳۷۸۱ میلیارد تومان معامله کردند.
,
 
,
نمادهای پلیمر آریاساسول، پتروشیمی زاگرس، فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی تندگویان و ذوب آهن اصفهان بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند و نماد بیمه پاسارگاد با بیشترین اثر مثبت مانع افت بیشتر شاخص شد.
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه