اخبار داغ

به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در اراک؛

رژه حماسی موتورسواران نیروهای مسلح برگزار می شود

رژه حماسی موتورسواران نیروهای مسلح برگزار می شود
کریمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: رژه حماسی موتورسواران نیروهای مسلح به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در روز سوم خرداد ماه برگزار می شود که از مقابل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی شروع و به گلباران گلزار مطهر شهدای اراک ختم خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیارآفتاب؛ غلامرضا کریمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی عصر امروز در نشست بزرگداشت سوم خرداد در ستاد فرماندهی سپاه روح الله گفت: فتح خرمشهر مظهر خوباوری ملی و شناخت توانایی های داخلی است که ملت ایران و رزمندگان اسلام توانستند با اتکا به توانایی ها و ظرفیت های خودشان پیروزی بزرگ را کسب کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

وی افزود: سالروز آزادی خرمشهر به ما درس می دهد که با تکیه بر هدایت های ولایت فقیه و استفاده از توانمندی های داخلی و خصوصا استعدادهای جوانان می توانیم پیروزی های بزرگ به دست آوریم.

,

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی اظهار کرد: فتح خرمشهر نتیجه اعتماد به نصرت الهی و کارآمدی مدیریت انقلابی و روحیه جهادی است و این پیروزی خودباوری ملی را به اوج خود رساند و ملت ایران را در دنیا سربلند کرد.

,

وی بیان کرد: در راستای گرامیداشت ایام الله فتح خرمشهر بیش از ۲۰۰ عنوان برنامه در سطح استان با مشارکت دستگاه ها و نهادها پیش بینی شده که با شعار "ما مقتدریم" اجرا خواهند شد.

,

کریمی ادامه داد: ۱۱ عنوان برنامه در روز سوم خرداد به عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی و روز چهارم خرداد روز دزفول، روز مقاومت و پایداری در سطح استان برگزار می شوند.

,

وی اضافه کرد: همایش وحدت و مودت نیروهای مسلح مهمترین برنامه سوم خرداد است که امسال به جهت شیوع بیماری کرونا به شکل محدود و در فضای باز برگزار خواهد شد چراکه رعایت دستورالعمل های بهداشتی یک اصل مهم است که همه باید به آن توجه داشته باشند.

,

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی گفت: همچنین رژه حماسی موتورسواران نیروهای مسلح به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر در روز سوم خرداد ماه برگزار می شود که از مقابل ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان مرکزی شروع و به گلباران گلزار مطهر شهدای اراک ختم خواهد شد.

,

وی خاطر نشان کرد: مهمترین رویکردی که امسال در برنامه های سوم خرداد روی آن هدف گذاری شده رویکرد خلاق، مبتکرانه، اثرگذار و فناورانه به ویژه در حوزه فضای مجازی است که برنامه ها باید خروجی و نتایج موثر به همراه داشته باشد.

,

انتهای پیام/ 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه