اخبار داغ

مدیر توزیع برق شهرستان خبر داد؛

نصب ۸ دستگاه سکسیونر برای کنترل خاموشی‌ها در دهگلان

نصب ۸ دستگاه سکسیونر برای کنترل خاموشی‌ها در دهگلان
مدیر توزیع برق شهرستان دهگلان از نصب ۸ دستگاه سکسیونر قابل قطع از راه دور و جایابی بهینه آنها به منظور بهبود شاخص های بهره برداری این شهرستان با اعتباری بالغ بر۲۱۰۰ میلیون ریال خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کیومرث آقامحمدی مدیر توزیع برق شهرستان دهگلان در گفتگو با خبرنگار کُردتودی با اشاره به نصب ۸ دستگاه سکسیونر بیان داشت: با هدف ایجاد قدرت مانور و کنترل خاموشی های با برنامه و بدون برنامه و به تبع آن کاهش خاموشی ها، پس از بررسی های صورت گرفته این ۸ دستگاه سکسیونر قابل قطع از راه دور(گازی) بر روی فیدرهای این شهرستان با اعتبار ۲۱۰۰ میلیون ریال نصب و به بهره برداری رسید.

وی افزود: میزان موفقیت در بازیابی و جابجایی بار در شبکه های توزیع به تعداد و مکان سکسیونرها و نقاط مانور وابسته است در نتیجه با مکان یابی مناسب این تجهیزات بر روی شبکه فشار متوسط می توان علاوه بر قابلیت اطمینان شبکه و کاهش شاخص انرژی توزیع نشده، از بروز اختلال در وسایل برقی مشترکان جلوگیری بعمل آورد.

مدیر برق شهرستان دهگلان در ادامه گفت: با نصب این تجهیزات، تعداد کلیدهای فیدرهای ۲۰ کیلوولت از یک و نیم کلید به ازای هر فیدر فراتر می رود که این مساله افزایش رضایتمندی مشترکان و بهبود شاخص های بهره برداری را به همراه خواهد داشت.

آقا محمدی اظهار داشت: هدف اصلی در شرکت توزیع بررسی جنبه های فنی و اقتصادی طرح های پیشنهادی در راستای بهبودکیفیت وضعیت شبکه تحت اختیارمی باشد به همین دلیل در سال های اخیر بیش از پیش در کنار برق رسانی، اصلاح ساختار شبکه نیز در اولویت های کاری  شرکت قرارگرفته است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه