اخبار داغ

دکتری علوم سیاسی مطرح کرد؛

رئیس‌جمهور آینده باید مجری اقتصاد مقاومتی باشد/ تقوای الهی؛ مهمترین ویژگی دولت جوان حزب‌الهی

رئیس‌جمهور آینده باید مجری اقتصاد مقاومتی باشد/ تقوای الهی؛ مهمترین ویژگی دولت جوان حزب‌الهی
اسماعیل زمانی گفت: رئیس جمهور منتخب باید مجری اقتصاد مقاومتی باشد و شاخصه‌های انقلابی‌بودن و انقلابی‌ماندن را داشته باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کارشناس مسایل سیاسی در گفتگو با خبرنگار "تیتریک" گفت: در دوران ۸ سال دفاع مقدس جوانان با حضور در صحنه نبرد نقش آفرینی کردند الان نیز رای اولی ها با حضور در پای صندوق های رای باید وظیفه خودشان را نسبت به انقلاب انجام دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,

اسماعیل زمانی ادامه داد: کارمند، مخترع، مسئول و ... هرکس در هر جایگاهی قرار دارد باید نقش خود را در این انتخابات با انتخاب فرد اصلح و حضور حداکثری ایفا کند.

,

وی افزود: در ۲۸ خرداد ماه اولین و مهم ترین کار ما مشارکت حداکثری است تا سیاست مداران ناعادل سکان هدایت این کشور را به عهده نگیرند و سکان اداره کشور دست مسئولینی که دل در گروه غرب دارند، نیفتد. لذا در انتخابات شرکت می کنیم که خودمان سرنوشت و آینده خود را بسازیم.

,

این کارشناس تصریح کرد: دولت جوان انقلابی و انتخاب فردی در این راستا به این معناست که به کسی رای دهیم که باانگیزه ، شجاع، پرتلاش، پرتحرک و دارای روحیه ای مردمی باشد.

,

زمانی گفت: این جوان انقلابی در شاخصه رهبری باید پنج ویژگی داشته باشد، تا بتواند سکان هدایت کشور را در دست گیرد و کشور را از این جنگ اقتصادی نابرابر نجات دهد.

,

وی ادامه داد: پایبندی به اصول، مبانی و آرمان‌های انقلاب، دفاع مقدس و جبهه مقاومت اولین ویژگی جوان انقلابی است که می تواند سکان اداره امور کشور را در دست بگیرد، فردی که آرمان های امام خمینی(ره) را هدف گذاری و برای این آرمان ها هدف و برنامه  داشته باشد و انقلابی باشد.

,

این کارشناس افزود: ریاست جمهوری جای نمایش و فیلم ساختن نیست باید روحیه انقلابی داشته باشد، روحیه مردمی داشته باشد تا خرمشهرها از دست دشمن گرفته شود.

,

زمانی خاطرنشان کرد: دولت جوان انقلابی هرگز در جداول پیاده شده دشمن بازی نمی کند و به عبارتی دیگر کاری نمی کند که دشمن شاد شود و دل انقلابیون بلرزد.

,

وی گفت: دولت جوان انقلابی به تمامیت ارضی کشور، به تمام ساکنین این سرزمین اسلامی و به استقلال کشور اهتمام جدی دارد.

,

این کارشناس ادامه داد: مهمترین شاخصه دولت جوان انقلابی داشتن " تقوای الهی " است، این تقوا کشور را از فساد و نابرابری ها به دور نگه می دارد و هدایت کننده است.

,

زمانی در خاتمه خاطرنشان کرد: نسل جوان ما برای انتقام سخت از استکبار باید هرچه مصمم تر با صفوف به هم فشرده پای صندوق های رای حاضر شوند و با حضور حداکثری انقام سخت خودمان را در ۲۸ خرداد از استکبار بگیرند.

,

وی در خاتمه گفت: همان‌گونه که رهبر انقلاب فرمودند، مقصود از جوان بودن فرد منتخب این است که همانند شهید سلیمانی، زندگی خویش را در مسیر انقلاب طی کرده و برای خدا کار کند،این دولت است که کشور را می تواند آباد و در مسیر پیشرفت قرار دهد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه