اخبار داغ

فصل الخطاب مسئولین استان سمنان درخصوص انتخابات؛

مشارکت در انتخابات نشان از اقتدار نظام است/ با حضور در انتخابات زمینه تحول را رقم بزنیم

مشارکت در انتخابات نشان از اقتدار نظام است/ با حضور در انتخابات زمینه تحول را رقم بزنیم
انتخابات مهم‌ترین فرصت برای مشارکت در تعیین سرنوشت آینده به شمار می‌رود و حضور حداکثری و آگاهانه مردم در پای صندوق‌های رای، بهترین راه کمک به پیشرفت و تضمین آینده کشور است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، حضور ومشارکت حداکثری در انتخابات نه تنها نشان دهنده سیاست زدگی و اعتقادات پوپولیستی مردم یک کشور نیست، بلکه نشان از فهم و بصیرت بالای مردم آن در تعیین سرنوشت خویش دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

توجه به بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند حتی اگر نظام را هم قبول ندارید، ایران را که قبول دارید؛ [پس‌] برای عزّت ایران بیایید؛ می توان در یافت که اگر کسی نظام را هم قبول ندارد اگر اعتقادات ملی دارد و کشورش را دوست دارد بیاید و درآینده کشورش سهیم باشد.

,

از سوی دیگر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری می توان در یافت هرچه قدر مشارکت مردم در انتخابات بیشتر شود، نشان دهنده اعتماد مردم به کشور و نظام است و دندان طمع بیگانگان را برای دست درازی به کشور کمتر خواهد شد.

,

پس می توان دریافت که حضور در انتخابات نه تنها یک وظیفه دینی و تکلیف الهی است بلکه یک وظیفه ملی است و هرکس دل در گرو کشور و آبادانی آن دارد و به دنبال تغییر و تحول در آینده خود و فرزندانش است باید در انتخابات شرکت کند.

,

حضور در پای صندوق رای همانند نماز و روزه یک تکلیف الهی است

, حضور در پای صندوق رای همانند نماز و روزه یک تکلیف الهی است, حضور در پای صندوق رای همانند نماز و روزه یک تکلیف الهی است,

آیت الله شاهچراغی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در گفتگو با خبرنگار مرآت گفت: مسئله مهم و روز کشور انتخابات است و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای یک تکلیف است و همانطور که حضرت امام (ره) فرمودند، مردم مکلفند که در پای صندوق های رای حضور پیدا کنند.

, مرآت,

شاهچراغی با اشاره به صحبت های مردم در خصوص عدم حضوردر انتخابات تصریح کرد: افرادی هستند که می گویند در انتخابات شرکت نمی کنیم کسی که در انتخابات شرکت نمی کند انکار که نماز نمی خواند و یا می گوید من روزه نمی گیرم.

,

نماینده ولی فقیه استان در خصوص انتخاب اصلح گفت: ما دو وظیفه در انتخابات داریم اول مشارکت حداکثری وبعد هم انتخاب اصلح کسی که هم حضور پیدا کند وهم اصلح را انتخاب کند تکلیف خود را انجام داده است و دیگر در پیش قانون وخداوند بدهکار نخواهد بود.

,

وی با بیان اینکه اگر می خواهیم که اقتدار ملی ما حفظ شود باید درانتخابات شرکت کنیم، افزود: با حضور حداکثری وانتخاب اصلح هم می توانیم اقتدار ملی را حفظ وهم از مشکلات اقتصادی عبور کنیم.

,

شاهچراغی درباره انتخاب اصلح تصریح کرد: ما باید انتخابی کنیم که رئیس جمهور بعدی فردی باشد که عاشقانه وخالصانه برای کشور کار کند ،مردمی باشد و دلسوزانه به این کشور خدمت کند.

,

امام جمعه سمنان در خصوص حضور مردم سمنان در انتخابات خاطر نشان کرد: سمنان استانی است که مردمی مذهبی و ولایی دارد و مانند همیشه با حضور پرشور خود  اصلح را انتخاب خواهند کرد.

,

وی درباره روش های انتخاب اصلح در انتخابات عنوان کرد: با تحقیق و مطالعه دقیق اصلح را انتخاب کنید، امیدوارم که تمام مردم استان با تشکیل صف های طولانی در روز انتخابات چشم دشمنان ایران اسلامی را کور کنند.

,

با حضور در انتخابات زمینه تحول را برای کشور رقم بزنیم

, با حضور در انتخابات زمینه تحول را برای کشور رقم بزنیم, با حضور در انتخابات زمینه تحول را برای کشور رقم بزنیم,

حجت الاسلام و المسلمین محمد حسن رستمیان مدیر حوزه علمیه  استان سمنان نیز در گفتگو با خبرنگار مرآت گفت: درخرداد ماه 1400  باید زمینه تحول رقم بخورد وباید انتخاب خوبی را برای خود و کشورمان داشته باشیم.

, مرآت,

رستمیان با اشاره به اینکه انقلاب متعلق به مردم است، تصریح کرد: مسئولینی که در حکومت در حال فعالیت هستند منتخبین شما می باشند و انتخاب درست ما می تواند تاثیرات بسیار زیادی را داشته باشد.

,

مدیر حوزه علمیه استان سمنان در خصوص حضور حداکثری مردم افزود: حضور حداکثری نشانه اقتدار جمهوری اسلامی ایران است، مخصوصا در انتخابات پیش رو حضور مردم باعث شکست دشمنان جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

,

وی در خصوص فشار های دشمنان نظام بیان کرد: دشمن تمام تلاش خود را کرده و تمام فشار ها را بر مردم وارد آورد که بتواند ملت را از نظام جدا کند و حضور شما در این انتخابات می تواند نشان دهد که دشمن شکست خورده است و با این حضور می توانیم نشان دهیم که دشمن نمی تواند با این حرکات به ما آسیبی وارد کند.

,

رستمیان با اشاره به ملاک های انتخاب اصلح در بیانات مقام معظم رهبری تشریح کرد: با ملاک های که مقام معظم رهبری اعلام کردند و شناسایی دقیق خودتان بهترین انتخاب را انجام دهید وسرنوشت زیبایی را برای 4سال آینده جمهوری اسلامی ایران بسازید.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه