اخبار داغ

بادامه روند نزولی و افت ۲۰ هزار واحدی؛

شاخص بورس در آستانه از دست دادن کانال ۱.۱ میلیون واحد قرار گرفت/ ۲۲۹۰ میلیارد تومان ارزش معاملات خرد

شاخص بورس در آستانه از دست دادن کانال ۱.۱ میلیون واحد قرار گرفت/ ۲۲۹۰ میلیارد تومان ارزش معاملات خرد
شاخص کل بورس تهران در جریان معاملات امروز با ادامه افت‌های پی در پی و با ۲۰ هزار و ۴۲۰ واحد کاهش در ارتفاع یک میلیون و ۱۰۷ هزار واحد قرار گرفت.
[

به گزارزش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سرمایه امروز یکشنبه به دنبال  افت‌های پی در پی باز هم نزولی بود. معاملات بازار سهام در دومین روز هفته با افزایش عرضه‌ها و فشار فروش و افت قیمت‌ها آغاز بکار کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

نماگرا بازار (شاخص بورس) نیز با افت بیش از ۲۰ هزار واحد در آستانه از دست دادن کانال ۱.۱ میلیون واحد قرار گرفت که با ادامه روند نزولی در فردا دوشنبه این کانال را از دست خواهد داد.

,

 

,

معامله گران امروز در بازار سرمایه (بورس و فرابورس) بیش از ۳۹۵ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از ۵ میلیارد سهم و اوراق مالی دست به دست شد.

, معامله گران امروز در بازار سرمایه (بورس و فرابورس) بیش از ۳۹۵ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از ۵ میلیارد سهم و اوراق مالی دست به دست شد.,

ارزش معاملات بازار سهام به بیش از ۵۶۴۸ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۲۲۹۰ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها بیش از ۶۴۹ میلیارد تومان پول از بازار سهام خارج کردند.

,

 

,

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۲۰ هزار و ۴۲۰ واحد کاهش به یک میلیون و ۱۰۷ هزار و ۷۹۷ واحد رسید. شاخص هم وزن هم با ۳۹۵۳ واحد افت عدد ۳۸۸ هزار و ۲۰۱ واحد را ثبت کرد.

, شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با ۲۰ هزار و ۴۲۰ واحد کاهش به یک میلیون و ۱۰۷ هزار و ۷۹۷ واحد رسید. شاخص هم وزن هم با ۳۹۵۳ واحد افت عدد ۳۸۸ هزار و ۲۰۱ واحد را ثبت کرد.,

معامله گران در بورس بیش از ۳ میلیارد و ۸۹۷ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام ۲۷۴ هزار معامله و به ارزش ۳۰۰۹ میلیارد تومان دادوستد کردند.

,

نمادهای صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌، بانک پاسارگاد، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت بندرعباس و پالایش نفت تهران با بیشترین اثر منفی در نزولی شدن شاخص بیشتریم نقش را داشتند.

,

 

,

شاخص کل فرابورس ایران هم با ۱۷۲ واحد منفی به ۱۷ هزار و ۵۰۳ واحد رسید.

, شاخص کل فرابورس ایران هم با ۱۷۲ واحد منفی به ۱۷ هزار و ۵۰۳ واحد رسید. ,

معامله گران در فرابورس بیش از یک میلیارد و ۱۰۸ میلیون سهم و اورق مالی را در ۱۲۱ هزار نوبت و به ارزش ۲۶۳۹ میلیارد تومان معامله کردند.

,

نمادهای پلیمر آریا ساسول، فولاد هرمزگان جنوب، بیمه پاسارگاد، سرمایه گذاری صبا تامین، ذوب آهن اصفهان، گروه توسعه مالی مهرآیندگان و پتروشیمی زاگرس بیشترین اثر منفی را بر شاخص فرابورس داشتند.

,
 
,
انتهای پیام
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه