اخبار داغ

به منظور ایجاد شورونشاط انتخاباتی برگزار شد؛

کارگاه طراحی پوستر «حماسه همگانی» در اراک

کارگاه طراحی پوستر «حماسه همگانی» در اراک
مسئول بسیج هنرمندان استان مرکزی گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام انتخابات در خرداد ماه سالجاری و به منظور ایجاد شور و نشاط انتخاباتی نخستین کارگاه تولید پوستر با عنوان "حماسه همگانی" با حضور هنرمندان و علاقمندان در شهر اراک برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  دیار آفتاب؛ ابوالقاسم اسکندری مسئول بسیج هنرمندان استان مرکزی در آیین اختتامیه کارگاه یک روزه طراحی پوستر "حماسه همگانی" در جمع خبرنگاران گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام انتخابات در خرداد ماه سالجاری و به منظور ایجاد شور و نشاط انتخاباتی نخستین کارگاه تولید پوستر با عنوان "حماسه همگانی" با حضور هنرمندان و علاقمندان در شهر اراک برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار آفتاب,

اسکندری اظهار کرد: این کارگاه با حضور اساتید برجسته بسیج هنرمندان و از طراحان صاحب اثر در عرصه گرافیک و طراحی در محل حمام تاریخی ارگ شهر اراک برگزار شد.

,

وی ادامه داد: اهمیت انتخابات در گام دوم انقلاب اسلامی، مشارکت حداکثری و شاخصه های مهم رئیس جمهور در انتخابات از مهمترین موضوعات این کارگاه یک روزه بود.

,

مسئول بسیج هنرمندان استان مرکزی افزود: بیش از ۵۰ نفر از هنرآموزان ، دانشجویان و علاقمندان به رشته گرافیک در این کارگاه شرکت کردند که در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد و شرکت کنندگان از راهنمایی های اساتید برجسته در این کارگاه بهره مند شدند.

,

وی اضافه کرد: یکی از رویکردهای مهم کارگاه آموزشی "حماسه همگانی" پرداختن به دغدغه های مقام معظم رهبری در اهمیت انتخابات، مشارکت حداکثری و شاخصه های مهم است که تولیدات بسیار خوبی در این راستا تهیه شد.

,

اسکندری گفت: دانش افزایی، تقویت مهارت های خلاقانه ، ارتقای سطح کیفی آثار طراحان گرافیکی، تولید آثار هنری پر محتوا با موضوع انتخابات، ایجاد زمینه های رشد و شکوفایی استعدادها و توانمندی های هنری جوانان و حمایت از آثار مهمترین سیاست های کارگاه آموزشی "حماسه همگانی" بوده است.

,

وی ادامه داد: امروز در اختتامیه این کارگاه از صاحبان آثار برتر تجلیل به عمل آمد و همچنین با توافقات انجام‌شده ده اثر برتر نیز خریداری خواهد شد و این کارگاه به همت بسیج هنرمندان سپاه روح‌الله و با مشارکت معاونت فرهنگی سپاه روح‌الله(ره) و سازمان فرهنگی ، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک برگزار شد.

,

مسئول بسیج هنرمندان استان مرکزی گفت: کلیه آثار تولیدی در این کارگاه در نمایشگاه‌ها و فضای مجازی در اختیار مردم قرار می‌گیرد تا مردم بتوانند پیام آثار فاخر را دریافت کنند و از آثار بهره‌مند شوند.

,

وی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه های مهم بسیج هنرمندان استان مرکزی در سالجاری برگزاری کارگاه های گرافیکی و طراحی پوستر است که امروز اولین کارگاه با موضوع انتخابات برگزار و سعی داریم اینگونه کارگاه ها را با موضوعات آسیب های اجتماعی، حجاب و عفاف، مناسبت های مذهبی، ملی و مقاومت و سایر موضوعات در طول سال برگزار کنیم.

,


,
, ,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه