اخبار داغ

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان:

خودکفایی مددجویان کمیته امداد در اولویت قرار دارد

خودکفایی مددجویان کمیته امداد در اولویت قرار دارد
مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان گفت: خود کفایی مددجویان این نهاد برای رفع چالش های زندگی آن ها و حفظ کرامت انسانی در اولویت قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا کریم زارع در گفتگو با صاحب نیوز با اشاره به ماموریت های کمیته امداد در پاسخ به نیازهای مددجویان گفت: خودکفایی و کاهش وابستگی آن ها به نهاد حمایتی در یک دهه گذشته پیگیری شده و با ارائه تسهیلات بانکی و ایجاد فرصت شغلی این مهم تحقق یافته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی ادامه داد: سال گذشته بیش از هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال زایی به مددجویان کمیته امداد پرداخت شد تا به صورت خودکفا فرصت شغلی ایجاد کنند.

,

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با اشاره به اینکه سقف تسهیلات بانکی متفاوت است، تصریح کرد: صندوق ولایت و بانک های عامل در این خصوص به صورت قرض الحسنه همکاری و پرداخت می کنند.

,

وی با اشاره به اینکه استفاده از نیروهای تحت پوشش برای فعالیت در نهاد و شرکت ها نیز انجام می شود، خاطرنشان کرد: این دسته از اقدامات برای افزایش توان مالی و کاهش وابستگی اجرا می شود و سیاست های حرفه آموزی و ایجاد اشتغال کیفیت زندگی و کرامت انسانی را تقویت می کند.

,

زارع همکاری مسئولان در حوزه اشتغال زایی را خواستار شد و گفت: با توجه به شرایط سخت اقتصادی و شرایط کرونا برخی از کسب و کار ها تعطیل و بعضی برای رفع مشکلات معیشتی خواستار حمایت های نهادهایی مثل کمیته امداد شده اند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه