اخبار داغ

استمرار نظارت بر بازار با کمک بسیج اصناف در ایام انتخابات

استمرار نظارت بر بازار با کمک بسیج اصناف در ایام انتخابات
رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور گفت: با نزدیک شدن به زمان انتخابات نه تنها نظارت بر بازار رها نشده است، بلکه با کمک همیاران بسیج این نظارت تشدید نیز می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا حسن پور امروز در نشست خبری تشریح فعالیت‌های بازرسی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان گفت: از سال 98 به درخواست وزیر صمت جهت کمک به تیم‌های بازرسی اتاق اصناف و سازمان صمت بسیج اصناف خدمات خود را این بخش آغاز کرد و لذا با شیوع بیماری کرونا در کشور هیچ کمبودی در تامین کالاهای اساسی در کشور ایجاد نشد و این موضوع یکی از افتخارات جمهوری اسلامی ایران است که در زمان آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور التهابات بازار را به حداقل ممکن رساند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی اظهار داشت: کمک سازمان بسیج اصناف به بازرسی  سازمان حمایت و اتاق اصناف در سال 99 و در زمان افزایش قیمت‌ها و گرانی‌ها نیز ادامه داشت و به همین جهت شبکه همیاران بازرس از سوی سازمان بسیج اصناف تشکیل شد و به این ترتیب در بازرسی ها به اتاق اصناف و سازمان حمایت  برای افزایش تیم‌های بازرسی کمک‌های لازم را انجام می‌دهیم. 
,
 
,
وی افزود: بنابراین افزایش آمار بازرسی ها ناشی از این است که بسیج اصناف به کمک بازرسی سازمان حمایت و اتاق اصناف شتافت. 
,
 
,
حسن پور گفت: تعداد کل همیاران بازرس بسیج اصناف حدود 6 هزار نفر بود که این نیروها بدون دستمزد  و براساس درخواست سازمان‌های صمت در بازرسی ها شرکت می‌کردند . 
,
 
,
رئیس سازمان بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی بیان داشت: مهمترین اثربخشی همیاران بسیج اصناف در بازرسی ها در بازار مرغ اتفاق افتاد بطوری که در اواخر سال 99 با توجه به التهابات بازار با حضور جدی همیاران بازرس در کشتارگاه ها و سطح عرضه باعث شد که التهابی که در حال تبدیل به چالش بود رفع شود. 
,
 
,
وی بیان داشت: بخشی از اقدامات همیاران بسیج در بازرسی ها کارهای ارشاد بود . 
,
 
,
حسن پور با بیان اینکه برای حل مشکلات باید اقتصاد پویا شود، گفت: باید همراه با جهش تولید معیشت مردم را سامان داد و برای دستیابی به این هدف باید هزینه تولید را کاهش داد. 
,
 
,
وی افزود: سازمان بسیج اصناف آمادگی کامل دارد تا در هر شرایطی و بخصوص در شرایط فعلی انتخابات و شرایط انتقال دولت فعلی به دولت آینده به هر میزان که لازم باشد، نیروی بسیجی به عنوان همیاران بازرس در اختیار سازمان حمایت و اتاق اصناف قرار دهد تا در بازرسی ها به بازرسان کمک کنند.
,
 
,
وی بیان داشت: با تشدید بازرسی ها نباید اجازه دهیم که مردم تصور کردند که در شرایط فعلی و با نزدیک شدن به زمان انتخابات و انتقال دولت، نظارت بر بازار رها شده است،‌ بلکه با تشدید تیم های بازرسی باید با قاطعیت به مردم نشان دهیم که نظارت ها بر بازار همچنان استمرار دارد. 
,
 
,
انتهای پیام/ب
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه