اخبار داغ

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی مطرح کرد؛

تجلی حماسه سوم خرداد در موفقیت‌های جبهه مقاومت

تجلی حماسه سوم خرداد در موفقیت‌های جبهه مقاومت
انبارلویی گفت: امروز فرهنگ مقاومت در سراسر منطقه در حال گسترش و تسری است و این فرهنگ ناشی از همان فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت مردم ایران در برابر رژیم بعث عراق است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کاظم انبارلویی، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز، اظهار داشت: ما در دفاع مقدس، هیچ اتکایی جز اتکا به خداوند متعال و ملت ایران نداشتیم و عملاً با ۸۰ کشور جهان به رهبری حزب بعث عراق درگیر یک نبرد نابرابر بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز، , شبکه خبری تهران نیوز،,

وی افزود: تمامی اعراب خلیج فارس و متحدان آمریکایی و اروپایی‌شان با ما درگیر جنگ بودند و شهدایی مانند شهید چمران، نخستین بذر مقابله با دشمنان و تجاوز سنگین آنها را کاشتند و نیروهایی از متن مردم را برای دفاع از این سرزمین به کار گرفتند و ضرباتی را بر پیکره رژیم بعث عراق فرود آوردند.

,

این فعال سیاسی اصولگرا خاطرنشان کرد: مقاومت مردم ایران در جنگ تحمیلی به آزادسازی خرمشهر منتهی شد. آزادسازی خرمشهر مدل اصیل مردمی بود که ارتش و سپاه و مردم با همگرایی و همدلی با هم توانستند، چنین حماسه بزرگی را رقم بزنند. در آن زمان هیچ سربازی در خصوص این فتح‌الفتوح ادعایی نداشت و چون اتکای آنها به خداوند بود.

,

انبارلویی با اشاره به شکست ارتش رژیم صهیونیستی در برابر مقاومت فلسطین گفت: برای اولین بار در تاریخ تشکیل رژیم غاصب صهیونیستی است که نیروهای مقاومت فلسطین موفق شده‌اند، ارتش رژیم صهیونیستی را با موجی وسیع از حملات موشکی مواجه سازند و گنبد آهنین را ناکارآمد جلوه دهند.

,

این تحلیلگر مسائل سیاسی ادامه داد: نیروهای اسرائیلی حمایت قاطع ناتو و کشورهای مرتجع عربی را به همراه داشت و کمتر کسی فکر می‌کرد که فلسطینیان بتوانند اسرائیل را ناامن سازند و موج جدیدی را علیه رژیم صهیونیستی به راه اندازند و همه را مات و مبهوت سازند.

,

انبارلویی تأکید کرد: امروز فرهنگ مقاومت در سراسر منطقه در حال گسترش و تسری است و این فرهنگ ناشی از همان فرهنگ دفاع مقدس و مقاومت مردم ایران در برابر رژیم بعث عراق است.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه