اخبار داغ

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفت‌وگو با دانا:

نقش امضا معاهده پاریس توسط دولت در خاموشی‌های اخیر/ تعهدات بین‌المللی دولت به ضرر مردم تمام می‌شود

نقش امضا معاهده پاریس توسط دولت در خاموشی‌های اخیر/ تعهدات بین‌المللی دولت به ضرر مردم تمام می‌شود
نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از عوامل کاهش ساخت نیروگاه در کشور معاهده پاریس است گفت: در این معاهده که سال ۹۷ توسط خانم ابتکار امضا شد دولت تعهد داد برای همکاری های محیط زیستی از ساخت نیروگاه جدید خودداری کند.
[

«مصطفی طاهری»، نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ با اشاره به قطعی های مکرر برق در کشور گفت: براساس آمار و بررسی های صورت گرفته میزان ساخت نیروگاه در کشور در طول ۸ سال گذشته نسبت به زمان قبل از آن حداقل به نصف کاهش پیدا کرده است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با اشاره به اینکه یکی از عوامل کاهش ساخت نیروگاه در کشور معاهده پاریس است عنوان کرد: در این معاهده که سال ۹۷ توسط خانم ابتکار امضا شد دولت تعهد داد برای همکاری های محیط زیستی از ساخت نیروگاه جدید خودداری کند. 
,
 
,
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با اشاره به اینکه این معاهده به تایید شورای نگهبان نرسید ادامه داد: متاسفانه دولت قبل از اینکه این معاهده به لحاظ قانونی به تایید شورای نگهبان برسد تعهدات خود را اجرایی کرد و متعهد شد که توسعه نیروگاه در کشور را تا ۱۲ درصد کاهش دهد. 
,
 
,
طاهری با بیان اینکه معاهده پاریس بر اقتصاد و توان ساخت نیروگاه های ما اثر منفی گذاشته است و امروز هم با قطعی مکرر برق موجبات نارضایتی مردم را فراهم کرده است تصریح کرد: دولت باید پاسخ دهد که چرا میزان ساخت نیروگاه ها در کشور در طول این ۸ سال به نصف یا کمتر از آن کاهش پیدا کرده است متاسفانه ساخت نیروگاه در کشور در حال حاضر کمتر از ۱۵ درصد است. 
,
 
,
نماینده مردم زنجان با اشاره به اینکه قطعی های برق دلایل مختلفی می تواند داشته باشد عنوان کرد: یکی از این دلایل تعهداتی است که در معاهده پاریس داده شده و قبل از مصوب شدن نهایی اجرایی شده است.
,
 
,
طاهری با اشاره به اینکه دولت در زمینه معاهدات بین المللی تعهدات یک طرفه زیادی داده که به ضرر مردم تمام شده است گفت: در برجام که معاهده پاریس این تعهدات را دیدیم نگرانیم در مذاکرات وین هم از این تعهدات داده شود.
,
 
,
انتهای پیام/ک
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه