اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان کرمان:

حماسه بزرگ سوم خرداد حاصل کار مخلصانه فرزندان ایران زمین بود/ مرد میدان های سخت بودن راز ماندگاری چهره حاج قاسم در دل تاریخ

حماسه بزرگ سوم خرداد حاصل کار مخلصانه فرزندان ایران زمین بود/ مرد میدان های سخت بودن راز ماندگاری چهره حاج قاسم در دل تاریخ
حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی گفت: حماسه بزرگی که سال ها پیش سبب شد تا سرنوشت جنگ ۸ ساله ایران و عراق تغییر کند و ایران را از آنجا به بعد در جبهه پیروز قرار داد، توسط کسانی رخ داد که مخلصانه در راه خدا جهاد کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه آرمان، حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان کرمان در آئین رونمایی از یادبود سردار دلها در روستای قنات ملک رابر در جوار قبور مطهر شهدا و مرقد والدین گرانقدر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: تاریخ گاهی بسیار بی رحم است و انسان ها را از نظر بعد مادی در کام خود می کشد، بزرگ ترین شخصیت ها را تاریخ در خود دارد و به طبع آن امانت دار بسیار خوبی است چرا که بعد ملکوتی انسان ها را حفظ می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی افزود: این بعد ملکوتی مربوط به حیاط واقعی انسان ها است و هرگز نمی میرد، رویه ای که یک فرد در حیاط خود به نمایش می گذارد و در دل تاریخ ثبت و ضبط شده و انسان ها را جهانی و تاریخی می کند.

,

امام جمعه کرمان بیان کرد: امروز در روستایی جمع شدیم که افتخار پرورش شخصیتی را دارد که جهان را تحت تاثیر خود قرار داده است، نه تنها جهان امروز را بلکه آینده تاریخ را هم متاثر از شخصیت خود قرار داده است.

,

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی عنوان کرد: دوست داران حاج قاسم همان گونه که مشتاق زیارت مرقد مطهر این شهید بزرگوار هستند، علاقه ویژه ای برای مسافرت به روستای این سردار رشید اسلام داشته و مایل هستند مکانی که سردار سلیمانی در آن رشد یافته را ببینند.

,

حماسه بزرگ سوم خرداد حاصل کار مخلصانه فرزندان ایران زمین بود

, حماسه بزرگ سوم خرداد حاصل کار مخلصانه فرزندان ایران زمین بود, حماسه بزرگ سوم خرداد حاصل کار مخلصانه فرزندان ایران زمین بود,

وی یادآور شد: حیات طیبه شهید سلیمانی در این چند دهه زندگی موثر و دوران مستمر و طولانی جهاد در سه محور عمده خلاصه می شود، محور اول اخلاص و کار برای خدا است، شهید سلیمانی مصداق بارز این جمله امام حسین (ع) است که فرمودند خدایا مرا به گونه ای قرار ده که خدا ترسی و حضور خداوند در زندگی من به گونه ای پر رنگ باشد که در هر صحنه و عملی حضور خدا را ببینم.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمان تصریح کرد: زمانی که شخصی با همه وجود خود، تمام همت خود را صرف این هدف می کند که تنها خدا را در کارهای خود ببیند قطعا کارهای بزرگ و مخلصانه انجام می دهد که ماندگار خواهد شد.

,

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی تاکید کرد: فردی که کار مخلصانه انجام می دهد علاوه بر آنکه توقع تعریف و تمجید از کسی را ندارد و نه به دنبال دریافت مزد است.

,

وی ادامه داد: حماسه بزرگی که سال ها پیش سبب شد تا سرنوشت جنگ ۸ ساله ایران و عراق تغییر کند و ایران را از آنجا به بعد در جبهه پیروز قرار داد توسط کسانی رخ داد که این ویژگی را داشتند.

,

امام جمعه کرمان بیان کرد: فرزندان این ملت که در سوم خرداد حماسه ای تاریخی را خلق کرده و سبب آزادسازی خرمشهر شدند، در آینده ای نزدیک نیز حماسه ای دیگر خلق می کنند.

,

مرد میدان های سخت بودن راز ماندگاری چهره حاج قاسم در دل تاریخ

, مرد میدان های سخت بودن راز ماندگاری چهره حاج قاسم در دل تاریخ, مرد میدان های سخت بودن راز ماندگاری چهره حاج قاسم در دل تاریخ,

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی ابراز کرد: محور دوم شخصیت وجودی شهید سلیمانی که در زندگی این شهید بزرگوار بارز است، این بود که حاج قاسم در طول زندگی خود تلاش کرد تا سخت ترین کارها را انجام دهد، بین کار آسان و سخت همیشه کار سخت را انتخاب کرد.

,

وی افزود: سخت ترین عمل میدان جنگ است چرا که ممکن است در هر لحظه ده ها رخداد در انتظار فرد باشد، چهل سال جهاد را در دستور کار خود قرار دادن و مرد میدان های سخت بودن و سخت ترین کار را انجام دادن سبب ماندگاری چهره شهید سلیمانی شده است.

,

نماینده ولی فقیه در استان کرمان تشریح کرد: محور سوم بعد وجودی شهید سلیمانی نگاه بلند این شهید بزرگوار است که محدود به جغرافیای کوچکی نیست، به اندازه سعه وجودی خود نگاه بلند داشت به همین دلیل جبهه مقاومت را گسترش داد که آثار آن را در پیروزی اخیر مردم فلسطین مشاهده کردید.

,

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی گفت: در آتش بس یک طرفه رژیم جعلی اسرائیل، فلسطینی هایی که تنها سلاح دفاعی آن ها سنگ بود، توانایی آن ها مبدل به موشک های نقطه زنی شد که در همان روزهای اول اسرائیل را زمین گیر کرد.

,

وی در پایان خاطرنشان کرد: نگاه شهید سلیمانی متوجه جهان اسلام بود و حاج قاسم دغدغه دفاع از هر مظلومی در هر نقطه ای از جهان در مقابل ظالمان را داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه