اخبار داغ

فرمانده سپاه تربت حیدریه:

فتح‌الفتوح خرمشهر الگوی جبهه مقاومت در منطقه شده است

فتح‌الفتوح خرمشهر الگوی جبهه مقاومت در منطقه شده است
ناصری با بیان اینکه حماسه فتح خرمشهر الگوی جبهه مقاومت در منطقه شده، گفت: ملت های مظلوم منطقه با ایمان راسخ و اراده ای استوار و با بهره گیری از الگوهائی همچون فتح خرمشهر و شکست حصر آبادان در حال مبارزه با جبهه استکبار در منطقه هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار احمد ناصری موحد، فرمانده سپاه ناحیه بسیج تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: عملیات غرور انگیز بیت المقدس به لحاظ نظامی برگ زرینی در تاریخ دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ایران بود، به گونه ای که علاوه بر دشمن بعثی جبهه استکبار و ایادی مزدورش در منطقه پس از این فتح الفتوح بزرگ انگشت حیرت به دهان گذاشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: پیروزی رزمندگان اسلام در عملیات غرور آفرین بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر مرهون اخلاص و اعتقاد قلبی به نصرت الهی بود که ابهت ابرقدرتهای غرب و شرق عالم را برانگیخت.

,

موحد بیان کرد: ایمان و اعتقاد قلبی و همچنین اراده راسخ رزمندگان اسلام برای این فتح الفتوح باعث شد تا خداوند متعال هم نصرت الهی را همراهشان نماید و خرمشهر از چنگال متجاوزان بعثی آزاد شود.

,

فرمانده سپاه تربت حیدریه با بیان اینکه حماسه فتح خرمشهر الگوی جبهه مقاومت در منطقه شده، افزود: ملت های مظلوم منطقه با ایمان راسخ و اراده ای استوار و با بهره گیری از الگوهائی همچون فتح خرمشهر و شکست حصر آبادان در حال مبارزه با جبهه استکبار و ایایدی آن در منطقه هستند.

,

وی تنها راه برون رفت کشورهای غرب آسیا از معضل گروههای تروریستی را مقاومت و جهاد دانست و گفت: مقاومت و مبارزه تنها راه پیروزی است و این مهم را ملت ایران در 8 سال جنگ تحمیلی به اثبات رسانده است.

,

ناصری موحد بیان داشت: بیان صریح رهبری نظام مبنی بر اینکه خرمشهرها در پیش رو داریم به این مضمون است که ملتی که توانسته سوم خرداد را رقم بزند امروز باید در عرصه های اعتقادی، فرهنگی و اقتصادی با توکل بر خدا و اراده ای راسخ فتح الفتوحی بزرگ را محقق سازد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه