اخبار داغ

امام جمعه لنده:

مردم با الگوگیری از حماسه خرمشهر در انتخابات شرکت کنند

مردم با الگوگیری از حماسه خرمشهر در انتخابات شرکت کنند
حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل با تشریح بر اینکه آزادی خرمشهر نمادی از وحدت، همبستگی ملی و حضور شجاعانه مردم در عرصه‌های دفاع از تمامیت ارضی کشور بود گفت: مردم با الگوگیری از حماسه خرمشهر در انتخابات شرکت کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در گفت و گو با خبرنگار پایگاه تحلیل و اطلاع رسانی صبح زاگرس، با گرامیداشت یاد و خاطر شهدای هشت سال دفاع مقدس و تبریک به مناسبت سالروز آزاد سازی خرمشهر گفت:حماسه آزادسازی خرمشهر یکی از رویدادهای مهم تاریخ پر فراز و نشیب انقلاب اسلامی ایران است که با مدد الهی و صلابت و فداکاری فرزندان قهرمان این مرز و بوم، به وقوع پیوست که عظمت آن برای همیشه در حافظه تاریخی ملت ما به یادگار خواهد ماند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,
وی افزود: این حماسه، ایثارگری، مقاومت و عزم بلند مردمی است که در راه دفاع از اصول و ارزش های انقلاب، اقتدار و امنیت ایران اسلامی تا پای جان ایستادند تا دشمن از تهاجم و تعرض به این مرز و بوم، برای همیشه مایوس بماند.
,
 
,
امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: آزادی خرمشهر نمادی از وحدت و همبستگی ملی و حضور شجاعانه مردم در عرصه های دفاع از تمامیت ارضی کشور بود.
,
 
,
محمودی اصل خاطرنشان کرد: بی شک باورها و نگرشهای اصیل دفاع از حریم ارزشهای ناب این انقلاب را می توان تا ابد برای تمامی آزادی‌خواهان و عدالت طلبان جهان تفسیر کرد.
,
 
,
وی در ادامه گفت: فرارسیدن سوم خرداد، سالروز آزاد سازی خرمشهر و روز مقاومت، ایثار و پیروزی را به عموم مردم شهید پرور شهرستان و استان، خصوصاً خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان عزیز تبریک عرض نموده و از درگاه پروردگار قادر متعال برای ملت بزرگ ایران اقتدار و سربلندی روز افزون و برای شهدای والامقام آزاد سازی خرمشهر، رحمت بی کران و علو درجات مسالت می نمائیم.
,
 
,
محمودی اصل گفت: بی شک، ملت عزیزایران، باالگوگیری از این حماسه و در راستای استمرار اهداف بلندشهیدان، با مشارکت حداکثری در انتخابات بسیارمهم ۲۸ خرداد۱۴۰۰، برگ زرین دیگری را در دفترخاطرات خود، ثبت کرده و در لبیک به فرمان مقام عظمای ولایت، در زمینه تشکیل دولت انقلابی، حماسه عظیمی را خلق خواهدکرد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه