اخبار داغ

نماینده مردم همدان در مجلس:

پیام مقاومت؛ از فتح خرمشهر تا شکست اسرائیل

پیام مقاومت؛ از فتح خرمشهر تا شکست اسرائیل
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی گفت: پیام مقاومت از سوم خرداد و فتح خرمشهر تا پیروزی مردم غزه در نبرد با اسرائیل این است که اقتدار و ایستادگی دشمنان را به عقب رانده و پیروزی را به ارمغان می‌آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمدحسین فلاحی در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز با گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر، اظهار کرد: مهمترین پیام فتح خونین‌شهر این است که تداوم فرهنگ ایثار، شهادت و جهاد رمز پیروزی در برابر دشمنان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز,
 
,
وی عنوان کرد: به عبارت بهتر هر اندازه از مواضع خود عقب‌نشینی کرده و عرصه را به دشمنان واگذار کنیم، شرایط را پیش‌روی و تعدی آن‌ها فراهم کرده‌ایم و در مقابل با ایستادگی و مقاومت می‎توانیم بر متجاوزان فائق آمده و پیروز شویم.
,
 
,
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تقارن سالروز فتح خرمشهر با پیروزی مردم فلسطین در جنگ 12 روزه با رژیم صهیونیستی، بیان کرد: البته ترویج و تقویت فرهنگ ایثار و جهاد تنها به مردم غزه اختصاص نداشته و الگویی برای ایستادگی محور مقاومت و همه کشورهای مسلمان در برابر ظلم و ظالم است.
,
 
,
فلاحی تاکید کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و به دنبال افزایش هر چه بیشتر مقاومت ملت فلسطین و حزب‌الله لبنان، رژیم صهیونیستی کوچک و کوچک‌تر و بسیاری از مناطق تحت اشغال واگذار شده است.
,
 
,
وی افزود: ایستادگی‌ها زمان درگیری و جنگ با رژیم صهیونیستی را کمتر کرد، تا آنجا که در روزهای اخیر و در جریان جنگ 12 روزه اسرائیلی‌ها خود با عقب‌نشینی از مواضعشان پیشنهاد آتش‌بس را مطرح کردند.
,
 
,
نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز پیام مقاومت از سوم خرداد تا پیروزی مردم غزه این است که ایستادگی و اقتدار در مقابل دشمنان آنان را وادار به تسلیم و عقب‌نشینی می‌کند، بی‌آنکه امتیازی بگیرند و چیزی عایدیشان شود.
,
 
,
فلاحی گفت: همچنان که بر اساس آیات قرآن کریم عقب‌نشینی در برابر دشمنان موجب غلبه آنان بر مسلمانان می‌شود، یاری جستن از خداوند متعال و مقاومت در برابر دشمن موجب پیروزی مسلمین و ستمدیدگان خواهد شد.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه