اخبار داغ

رئیس سازمان بسیج:

امسال ۵۰ هزار واحد مسکن محرومان ساخته می‌شود/ همه باید در خدمت‌رسانی به مردم یک جبهه باشیم

امسال ۵۰ هزار واحد مسکن محرومان ساخته می‌شود/ همه باید در خدمت‌رسانی به مردم یک جبهه باشیم
سرار غلامرضا سلیمانی با بیان اینکه همه ما باید در خدمت رسانی به مردم به ویژه مردم محروم یک جبهه باشیم، گفت: امروز امنیت پایدار ما در بین کشورهای دنیا نمونه و افتخار آفرین است که به برکت خون شهداست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، سرار غلامرضا سلیمانی صبح امروز در آیین کلنگ‌زنی هزار واحد مسکن مددجویی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر که در روستای لالیم شهرستان میاندورود برگزار شد با تبریک این روز، اظهار کرد: امام(ره) با میدان آوردن فرزندان ملت ایران در صحنه دفاع، مکتب جدیدی را در دفاع از ایران خلق کردند که امروز امنیت پایدار ما در بین کشورهای دنیا نمونه و افتخار آفرین است که به برکت خون شهدا است.
 
وی بیان کرد: این کاری که امروز در استان مازندران با هزار واحد مسکونی محرومین تحت پوشش کمیته امداد انجام می‌شود در ذیل یک توافقی است که بین مجموعه سپاه و بسیج و نهادهای حمایتی و کمیته امداد منعقد شده که قرار است امسال 50 هزار واحد مسکونی در سطح کشور برای این قشر واجد التکریم ساخته شود.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور، خاطرنشان کرد: البته برنامه نهایی ساخت 200 هزار واحد است که با ساخت 50 هزار واحد شروع می‌شود و در گزارش‌ها روند پیشرفت مطلوب باشد شاید فازهای بعدی با سرعت آغاز شود و این غیر از سایر برنامه‌های بسیج در سطح کشور است که برای محرومین احداث خانه‌ها را در دستور کار دارد.
 
سردار سلیمانی با بیان اینکه محرومین و یا فاقدین مسکن دو بخش هستند یک بخش محرومین کمیته امداد و بخش دیگر حاشیه نشین‌ها، تصریح کرد: برای نمونه در چابهار هزار واحد مسکونی برای حاشیه نشین‌های آن به تدبیر رهبر انقلاب در مرحله اول ساخته خواهد شد که در مجموع کل حاشیه نشینان چابهار حدود چهار هزار خانوار می‌شوند که برای همه آنها خانه ساخته خواهد شد.
 
وی تاکید کرد: این کار مبارکی است که به توصیه رهبر انقلاب برای محرومین به ویژه محرومین تحت پوشش کمیته امداد انجام می‌شود و خدمات گسترده‌ای که باید به این طبقه از مردم بدهیم و البته تلاش کنیم برخورداری‌های پایداری هم برای این افراد ایجاد شود.
 
سردار سلیمانی با بیان اینکه همه ما باید در خدمت رسانی به مردم به ویژه مردم محروم یک جبهه باشیم، گفت: بسیج سازندگی مازندران از موفق‌ترین بسیج سازندگی‌های کشور است که برای ساخت 250 واحد مسکونی برای حاشیه نشین‌های چابهار پای کار آمدند و قرار است 6 ماهه تمام شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه