اخبار داغ

پدر شهید محمدحسین حدادیان:

همچون فاتحان خرمشهر باید پوزه دشمنان را با حضور حداکثری در انتخابات به خاک بمالیم

همچون فاتحان خرمشهر باید پوزه دشمنان را با حضور حداکثری در انتخابات به خاک بمالیم
پدر شهید مدافع وطن محمدحسین حدادیان گفت: همان‌طور که فاتحان خرمشهر پوزه دشمن را به خاک مالیدند، ما هم باید با حضور حداکثری در انتخابات این قدم رزمندگان را برداریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، مجید آذرکیش، فرمانده سپاه سرخس ظهر امروز در مراسم یادواره شهدا که به مناسبت سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر در فرهنگسرای بزرگ امام رضا (ع) این شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: درس اول خرمشهر به ما درس مقاومت در برابر دشمن تادندان‌مسلح است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی افزود: امروز غزه و محور مقاومت این درس را از خرمشهر گرفت و رژیم کودک کش صهیونیستی را در جنگی که فقط 12 روز طول کشید، مجبور به عقب‌نشینی کرد.

,

فرمانده سپاه سرخس درس دوم خرمشهر را تعیین سرنوشت با انتخاب پرشور و آگاهانه در انتخابات دانست و عنوان کرد: امروز که سالروز آزادسازی خرمشهر است به ما می‌فهماند، دشمنی که حاضر نیست حتی به ما داروی سرطان بدهد و از طرفی زمزمه عدم مشارکت را سر می‌دهد، بشناسیم.

,

آذرکیش با تأکید بر اینکه دشمن به دنبال کمرنگ کردن حضور مردم در انتخابات است، تصریح کرد: کشور نباید به دست غرب‌گراها بیفتد و اگر به دنبال تغییر هستیم و مدیریتی می‌خواهیم که کارآمد و حافظ مکتب اسلام باشد، باید در انتخابمان دقت کنیم.

,

پدر شهید محمدحسین حدادیان در ادامه این مراسم با تأکید بر اینکه کشور ما نیاز به یک تغییر و تحول اساسی دارد، اظهار کرد: در انتخابات خردادماه باید با انتخاب درست، کشور را از این شرایطی که الآن قرار داریم، خارج کنیم.

,

وی بیان کرد: آن‌کسی که دشمن او را هدف گرفته و از او ناشاد است، همان کسی است که باید انتخاب شود؛ پای مملکت خون شهدا رفته و انقلاب ما انقلاب پابرهنگان است.

,

پدر شهید حدادیان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب دغدغه‌شان امور جامعه است، گفت: اگر در انتخابات درست شرکت نکنیم و انتخاب درستی هم نداشته باشیم، باید پاسخگوی خون شهدا باشیم.

,

وی در پایان تصریح کرد: همان‌طور که فاتحان خرمشهر پوزه دشمن را به خاک مالیدند، ما هم باید با حضورمان در انتخابات این قدم رزمندگان را برداریم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه