اخبار داغ

شاعر و نویسنده کتاب عطرهای بی‌سر:

حضور به‌موقع، حداکثری و انتخاب درست راه‌حل مشکلات کشور است

حضور به‌موقع، حداکثری و انتخاب درست راه‌حل مشکلات کشور است
قدوسی با بیان اینکه امروز روز سرنوشت‌سازی است و حضور به‌موقع، حداکثری و انتخاب درست راه‌حل مشکلات است، گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات به‌قدری مهم است که دشمن دلارهای زیادی را خرج می‌کند تا این مشارکت کم‌رنگ شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی قدوسی، یکی از شاعران جوان شهرستان خلیل‌آباد در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ در خصوص اهمیت مشارکت در انتخابات اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین مسائلی ما که از ابتدای انقلاب به طور مرتب با آن درگیر هستیم و ارتباط داریم مسئله انتخاب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس, .,

وی با بیان اینکه انتخابات، زندگی ما را به شدت تحت تأثیر خود قرار می‌دهند، خاطرنشان کرد: عده‌ای این روزها می‌گویند که ما رأی نمی‌دهیم و نکته‌ای که بسیار مهم است این‌که ما اگر انتخاب نکنیم برای ما انتخاب خواهند کرد و کسانی انتخاب خواهند کرد که نفع و خواسته خود را مدنظر قرار می‌دهند.

,

قدوسی با تأکید بر اینکه از ابتدای انقلاب تا به امروز جریاناتی در داخل و خارج کشور سعی دارند که حضور در پای صندوق‌های رأی را کاهش دهند و با القای مشارکت پایین سعی در ضعیف و غیر مردمی جلوه‌دادن انقلاب هستند، تصریح کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات به‌قدری مهم است که دشمن دلارهای زیادی را خرج می‌کند تا این مشارکت کم‌رنگ شود.

,

وی با اشاره به اینکه رسانه‌های غربی و دشمنان ایران اتاق‌های فکر زیادی تشکیل می‌دهند و برنامه‌ریزی می‌کنند تا ما در انتخابات حضور حداکثری نداشته باشیم، اذعان کرد: دشمنان از طرف دیگر جریان برگزاری انتخابات را نمایشی معرفی می‌کنند حال باید پرسید چرا دشمنان برای کم‌رنگ جلوه‌دادن این حرکت نمایشی میلیاردها دلار هزینه می‌کنند.

,

این هنرمند خلیل‌آبادی با بیان اینکه مطمئناً ما در کشور خود مثل همه کشورهای دنیا مشکلات داریم و هیچ کشوری نیست که بی مشکل باشد، عنوان کرد: کشورهای غربی که خود مدعی حقوق بشر و دموکراسی و حقوق مردم هستند مردم این کشورها ناراضی هستند و همین‌ها ریشه ظلم، فساد، جنگ و مشکلات جهانی هستند.

,

وی ادامه داد: ایران امروزه در تمام معادلات دنیا تأثیرگذار است و به همین علت انتخابات ایران برای کشورهای دیگر مهم‌تر از هر مسئله‌ای است و ما اگر در انتخابات حضور حداکثری داشته باشیم مطمئناً تأثیر زیادی خواهد گذاشت و با حضور حداکثری خود نباید اجازه دهیم که پیشرفت‌های چندساله نظام در سایه مشکلات چند سال اخیر به حاشیه برود.

,

قدوسی با اشاره به اینکه امروز روز سرنوشت‌سازی است و حضور به‌موقع، حداکثری و انتخاب درست راه‌حل مشکلات است، تشریح کرد: توابین اگر در کنار امام حسین(ع) قرار می‌گرفتند و در لحظه حساس امام را تنها نمی‌گذاشتند عاشورا رخ نمی‌داد و امروز نیز تمام امید یزدیان دوران به حضور کم‌رنگ ما در انتخابات است که ان‌شاءالله ناامید خواهند شد.

,

وی با بیان اینکه بعد اهمیت مشارکت حداکثری، انتخاب اصلح نیز حائز اهمیت است، تأکید کرد: اگر افرادی که در انتخابات شرکت می‌کنند انتخاب اصلحی نداشته باشند مطمئناً فرد انتخاب شده نمی‌تواند به طور کامل اهداف نظام را پیگیری کند و یکی دیگر از اهداف دشمن معرفی انتخاب‌های نادرست به مردم است.

,

نویسنده کتاب عطرهای بی سر با تأکید بر اینکه انتخاب اشتباه مطمئناً نتیجه اشتباه خواهد داشت و تلاش دشمن بر این است که با این روش مردم را به سمت ناامید شدن از طریق رسانه‌های تحت امر خود سوق دهد و نظام و انقلاب را عامل این مشکلات معرفی کند، بیان کرد: گنه کرد در بلخ آهنگری، به شوشتر زدند گردن مسگری دقیقاً همین مفهوم را می‌رساند که مردم تحت تأثیر فریبکاری جریانات منحرف قرار گرفتند و همان جریانات نظام مقدس جمهوری اسلامی را مقصر جلوه می‌دهند.

, .,

وی با بیان اینکه موضوعی که اینجا مطرح می‌شود شورای نگهبان است که کسی که مورد تأیید این شورا هست خیلی نیاز به تحقیق درباره او نیست، تأکید کرد: ولی باید این نکته را بدانیم که شورای نگهبان از لحاظ حقوقی و طبق یک سری قوانین صلاحیت کاندیداها را برسی می‌کند، نه می‌تواند کسی را بدون دلیل تأیید و نه بدون دلیل رد کند، اما ما که می‌خواهیم انتخاب کنیم محدودیت نداریم و می‌توانیم در تمام زمینه‌ها جستجو کنیم و فردی را انتخاب کنیم که با اهداف کلی نظام هماهنگ و ایمان راسخ در مدیریت قوه مجریه که موتور محرک کشور است را داشته باشد.

, .,

قدوسی با اشاره به اینکه هنرمندان معروف یا سلبریتی‌ها باید مراقب باشند که در انتخابات تأثیر منفی نداشته باشد و طوری موضع‌گیری نکنند که آب به آسیاب دشمن ریخته شود، ابراز کرد: اگر در مورد کسی که انقلاب و مؤمن است اطلاعات دقیق نداریم سکوت بهترین گزینه است.

,

وی با تأکید بر اینکه باید به دنبال فردی باشیم که شجاع، مدیر، مدبر و با سابقه کاملاً روشن در مبارزه با تبعیض و فساد باشد، افزود: اگر انتخابات تشریفاتی است چرا از ماه‌ها قبل بسیاری از رسانه‌های غربی و بیگانه و عناصر داخلی دشمن سعی در تخریب آن دارند؟

,

شاعر و نویسنده خلیل‌آبادی با بیان اینکه مردم با انتخاب درست و آگاهانه یک‌بار دیگر دشمنان ایران و اسلام را بیش‌ازپیش ناامید خواهند کرد، گفت: امیدواریم تنها مشکل کشور که اقتصاد و فساد اقتصادی است با انتخاب درست ما درهم‌شکسته شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه