اخبار داغ

با ریزش ۱۲ هزار واحدی؛

شاخص بورس کانال ۱.۱ را هم از دست داد/ تغییر مالکیت ۵.۵ میلیارد سهم و اوراق در تالار شیشه‌ای

شاخص بورس کانال ۱.۱ را هم از دست داد/ تغییر مالکیت ۵.۵ میلیارد سهم و اوراق در تالار شیشه‌ای
شاخص کل بورس امروز با ریزش ۱۲ هزار و ۱۸۹ واحدی در پایان معاملات امروز به یک میلیون و ۹۵ هزار واحد رسید و در جریان معاملات روز میانی هفته مالکیت حدود ۵.۵ میلیارد سهم و اوراق مالی دست به دست شد.
[

به گزارش خبرنگار اقتصادی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بازار سهام امروز دوشنبه در ادامه بحران چندماه گذشته و تداوم روند نزولی و فشار فروش آغاز بکار کرد. شاخص بورس به عنوان نماگر بازار با افت بیش از ۱۲ هزار واحد کانال ۱.۱ میلیون واحد را از دست داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

معامله گران امروز در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از ۴۹۶ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن تغییر مالکیت بیش از ۵ میلیارد و ۴۷۸ میلیون سهم و اوراق مالی بود.

, معامله گران امروز در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از ۴۹۶ هزار معامله انجام دادند که حاصل آن تغییر مالکیت بیش از ۵ میلیارد و ۴۷۸ میلیون سهم و اوراق مالی بود.,

ارزش معاملات بازار سرمایه به بیش از ۶۱۳۶ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام هم حدود ۲۵۹۱ میلیارد تومان بود و با تغییر مالکیت سهام به حقوقی‌ها، حقیقی‌ها بیش از ۳۸۲ میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند.

,

 

,

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز میانی هفته با ۱۲ هزار و ۱۸۹ واحد نزول به یک میلیون و ۹۵ هزار و ۷۲۶ واحد رسید. شاخص هم وزن هم با افت ۴۹۹۹ واحدی عدد ۳۸۳ هزار و ۲۱۷ واحد را ثبت کرد.

, شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز میانی هفته با ۱۲ هزار و ۱۸۹ واحد نزول به یک میلیون و ۹۵ هزار و ۷۲۶ واحد رسید. شاخص هم وزن هم با افت ۴۹۹۹ واحدی عدد ۳۸۳ هزار و ۲۱۷ واحد را ثبت کرد.,
 
,
 
,
معامله گران در بورس بیش از ۴ میلیارد و ۳۲ میلیون سهم و اوراق مالی را در ۳۵۳ هزار نوبت و به ارزش ۲۸۲۳ میلیارد تومان دادوستد کردند.
,
 
,
نمادهای بانک ملت، بانک تجارت، گسترش نفت و گاز پارسیان، بانک صادرات، گروه مپنا و سایپا بیشترین اثر منفی را بر شاخص بورس داشتند و در مقابل نماد پالایش نفت تهران بیشتریم اثر مثبت را بر شاخص گذاشت.
,
 
,
 
,
شاخص کل فرابورس ایران با ۲۷ واحد منفی به عدد ۱۷ هزار و ۴۷۶ واحد رسید.
, شاخص کل فرابورس ایران با ۲۷ واحد منفی به عدد ۱۷ هزار و ۴۷۶ واحد رسید.,
 
,
معامله گران امروز در فرابورس بیش از یک میلیارد و ۴۴۶ میلیون سهم و اوراق مالی را در قالب ۱۴۳ هزار معامله و به ارزش ۳۳۱۳ میلیارد تومان را دادوستد کردند.
,
 
,
نمادهای زرین معدن آسیا، پتروشیمی مارون، سرمایه گذاری صبا تامین و صنایع ماشین‌های اداری ایران با بیشترین اثر منفی در افت شاخص فرابورس بیشترین نقش را داشتند و در مقابل نمادهای پلیمر آریا ساسول، پتروشیمی تندگویان و پتروشیمی زاگرس با بیشترین اثر مثبت مانع کاهش بیشتر شاخص شدند.
,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه