اخبار داغ

رئیس سازمان بازرسی اعلام کرد:

هیچ مصوبه‌ای درباره افزایش قیمت نان وجود ندارد/ برخورد با عوامل فروش آرد‌های یارانه ‎ای به صورت آزاد

هیچ مصوبه‌ای درباره افزایش قیمت نان وجود ندارد/ برخورد با عوامل فروش آرد‌های یارانه ‎ای به صورت آزاد
رئیس سازمان بازرسی کل کشور با اشاره به برخی نابسامانی‌ها در بازار آرد و نان گفت: ددرباره افزایش قیمت نان نیز تأکید کرد که برای این موضوع هیچ مصوبه‎ای وجود نداشته و این موضوع به صورت رسمی هم به دستگاه مربوطه اعلام شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام و المسلمین درویشیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور در جریان جلسه امروز شورای عالی قوه قضاییه با اشاره به فرارسیدن «روز ملی جمعیت»، گفت: هفته گذشته از سازمان بازرسی به دلیل اقداماتی که در موضوع جمعیت انجام داده، به عنوان یکی از دستگاه‌های برتر کشور تقدیر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
حجت‎الاسلام درویشیان همچنین با اشاره به برخی نابسامانی‌ها در بازار آرد و نان گفت: در موضوع توزیع آرد یارانه‎ ای متاسفانه به دلیل برخی بی نظمی‌ها و عدم نظارت بر توزیع عادلانه این اقلام با بازرسی‌های صورت گرفته در یکی از انبار‌های کشور، ۲ هزار و ۵۰۰ کیسه از آرد‌های یارانه‎ای کشف شد که با تعویض کیسه ‎ها به صورت آزاد فروخته می‌شد که با عوامل مؤثر در این موضوع برخورد شد.
,
 
,
وی درباره افزایش قیمت نان نیز تأکید کرد که برای این موضوع هیچ مصوبه ‎ای وجود نداشته و این موضوع به صورت رسمی هم به دستگاه مربوطه اعلام شده است.
,
 
,
رئیس سازمان بازرسی کل کشور همچنین درباره انتشار تصاویری مبنی بر رهاکردن هزاران تن پیاز در یکی از شهر‌های استان کرمان توسط کشاورزان به دلیل نداشتن مشتری اعلام کرد: بررسی‌های سازمان بارزرسی حاکی از آن است که این موضوع صحت داشته، اما این مشکل تنها مربوط به آن منطقه نیست.
,
 
,
حجت ‎الاسلام درویشیان تأکید کرد: به دلیل عدم برنامه ریزی منظم و پایش میزان دقیق محصولات کشاورزی مورد نیاز و مناطقی که ظرفیت تولید این اقلام را دارند، هر ساله شاهد این نوع نابسامانی‌ها در تولید و عرضه برخی محصولات کشاورزی هستیم که بعضاً موجب کاهش شدید یا هدررفت دسترنج کشاورزان می‌شود.
,
 
,
انتهای پیام/
,
منبع: میزان
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه