اخبار داغ

فرماندار فریدونشهر:

نابسمانی و مشکلات راه و جاده فریدونشهر صدای فرماندار این شهرستان را هم درآورد

نابسمانی و مشکلات راه و جاده فریدونشهر صدای فرماندار این شهرستان را هم درآورد
فرماندار فریدونشهر با اشاره به چالش و مشکلات راه های این شهرستان گفت: رفع این مشکلات برای توسعه دیگر بخش های فریدونشهر لازم است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا رضا صفری در گفتگو با خبرنگار صاحب نیوز به نابسمانی و مشکلات راه و جاده فریدونشهر اشاره کرد و گفت: نیمی از راه های این منطقه شنی و خاکی است و راه های آسفالت نیز نیازمند ترمیم و بازسازی می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

وی اظهارکرد: اعتبار بخشی برای ترمیم و بهسازی راه های شهرستان صورت گرفته اما به بهبود شرایط و توسعه خدمات رسانی نیاز دارد.

,

فرماندار فریدونشهر با بیان اینکه تردد در جاده های ایمن برای زندگی مردم این شهرستان، حضور گردشگران و سرمایه گذاران لازم است، افزود: وضع نابسمان جاده ها میل و رقبتی برای حضور سرمایه گذاران و ایجاد کسب و کار در این مناطق نمی کند.

,

وی از وجود ظرفیت های موثر گردشگری در این منطقه خبرداد و گفت: در تمامی فصل های سال ظرفیت بالقوه ای وجود دارد که حضور بخش خصوصی منافع زیادی برای اقتصاد منطقه و درآمدزایی از جنبه گردشگری خواهد بود اما ناهمواری راه ها بر این موضوع اثر گذاشته است.

,

صفری به وضعیت راه های عشایری نیز اشاره و اظهارکرد: این قشر نیز از نابسمانی راه ضرر می کنند و در شرایط بحرانی نیز درچار خسارت می شوند.

,

وی به خدمات صورت گرفته برای تسهیل این مشکلات اشاره کرد و افزود: مشکلات به دلیل کم توجهی های گذشته بر روی هم انباشته شده و باید در یک برنامه منظم این مسیر خدمت رسانی انجام شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه