اخبار داغ

رئیس بازارچه ماهیرود خبر داد؛

آتش سوزی در گمرک ابونصر فراهی افغانستان

آتش سوزی در گمرک ابونصر فراهی افغانستان
کیانی گفت: گمرک ابونصر فراهی افغانستان در آن سوی مرز ماهیرود شهرستان سربیشه خراسان جنوبی دچار حریق شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، علی اکبر کیانی با اعلام این خبر گفت: ساعت 9 صبح امروز براثر واژگونی یک دستگاه تانرکر حامل 50 هزار لیتر سوخت گازوئیل  حادثه آتش سوزی در گمرک بونصر فراهی افغانستان رخ داد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان,

وی افزود: بلافاصله پس از حادثه دولت افغانستان درخواست کمک کرد، که دو خودروی آتش انشانی از بازارچه ماهیرود به محل حادثه اعزام شد و یک دستکاه خودروی آتش نشانی از ایستگاه درح سربیشه نیز در حال عزمیت به محل حادثه است. 

,

به گفته رئیس بازارجه ماهیرود محوطه نزدیک محل حادثه تخلیه شده است.

,
 
,
مدیر کل گمرکات خراسان جنوبی نیز گفت:یک دستگاه خودروی آتش نشانی کف پاش از بیرجند به بازارچه ماهیرود و محل حادثه آتش سوزی در گمرک ابونصر فراهی اعزام شد.
,
 
,
وی فزود: حجم حادثه آتش سوزی تانکر سوخت در گمرک ابونصر فراهی خیلی گسترده نیست اما برای رعایت جانب احتیاط خودروی کف پاش به محل حادثه اعزام شده است.
,

رحیم زاده افزود: در حادثه آتش سوزی پیشین که اسفند پارسال در گمرک ابونصر فراهی رخ داد به علت نبود خودروی کف پاش حادثه آتش سوزی مخزن سوخت، گسترش یافت 

,

روابط عمومی آتش نشانی بیرجند نیز به خبرنگار ما گفت هنوز درخواست کمک از بیرجند برای این حادثه نشده است اما نیروی آتش نشانی مرکز بیرجند آمادگی کامل برای کمک رسانی به اتفاءحریق در گمرک بونصر فراهی کشور افغانستان را دارند.

,

این آتش سوزی دومین حادثه گمرک ابونصر فراهی افغانستان در آتش سوزی در حدود سه ماه گذشته است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه