اخبار داغ

عضو هیئت رئیسه مجلس :

عمل به مُر قانون ملاک کار شورای نگهبان است

عمل به مُر قانون ملاک کار شورای نگهبان است
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: در جریان بررسی و احراز صلاحیت کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، رسالت اصلی شورای نگهبان عمل به مُر قانون به دور از مصلحت‌اندیشی‌ها است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ روح‌الله متفکر آزاد در گفت‌وگو با شبکه خبری تهران نیوز با اشاره به تائید 7 نامزد نهایی انتخابات ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان، اظهار کرد: رسالت اصلی این شورا عمل به مُر قانون و وظایفی است که بر عهده آن گذاشته شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه خبری تهران نیوز ,
 
,
وی با تاکید بر اینکه شورای نگهبان وظیفه‌ای در قبال رسیدگی به حساب و کتاب مصالح ندارد، خاطرنشان کرد: وظیفه اصلی شورا حرکت بر مبنای قوائد اصلی و به دور از ملاحظات بوده و به این ترتیب توقعی نمی‌رود که در روند احراز صلاحیت‌ها مصلحت‌اندیشی شود.
,
 
,
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: رسالت شورای نگهبان این است که به دور از مصالح و سیاسی‌کاری‌ها و با عمل به قانون، کار تائید صلاحیت کاندیداها را بدون هرگونه ملاحظه‌ای انجام داده و قانون را ملاک کار خود قرار دهد.
,
 
,
متفکر آزاد ابراز امیدواری کرد نتیجه تائید صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری و به دنبال آن انتخاب گزینه نهایی به عنوان رئیس جمهور دولت سیزدهم به نفع منافع عمومی بوده و مردم در اولویت نخست قرار گیرند.
,
 
,
وی در بخش دیگری از سخنان خود تاکید کرد: یکی از موضوعات اصلی در جریان تبلیغات انتخاباتی و معرفی نامزدها این است که به دور از تعصبات جناحی به دنبال معرفی معیارهای انتخاب اصلح شناسانده شده و با آگاهی‌بخشی به جامعه زمینه انتخابی درست و بصیرانه فراهم شود.
,
 
,
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نامزدهای انتخاباتی باید در جریان تبلیغات به دور از هرگونه تخریب و دعوای سیاسی به بیان برنامه‌ها و اهداف کاری خود پرداخته و در ترویج گفتمان و پرهیز از حواشی نقش‌آفرینی کنند.
,
 
,
انتهای پیام/*
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه