اخبار داغ

فرمانده انتظامی سرخس خبر داد؛

شناسایی عاملان ضرب‌وجرح مأموران محیط زیست در سرخس

شناسایی عاملان ضرب‌وجرح مأموران محیط زیست در سرخس
علائی گفت: تمامی افراد دخیل در درگیری و ضرب‌وجرح هفته گذشته مأموران محیط زیست سرخس شناسایی و دستورات قضایی برای دستگیری این افراد که بعضاً دارای سوابق کیفری نیز هستند، صادر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید محمود علائی، فرمانده انتظامی سرخس در گفت‌وگو با صبح توس، اظهار کرد: هفته گذشته مأموران محیط زیست شهرستان در راستای اجرای دستور مقام قضایی با همکاری نیروی انتظامی، برای کشف آثار و ادله مجرمانه، به یکی از روستاهای شهرستان عزیمت و اقدام به بازرسی منزل شکارچیان کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

فرمانده انتظامی سرخس افزود: در حین اجرای این مأموریت متأسفانه به ناگاه چند نفر از این شکارچیان غیرمجاز، با حمایت تعدادی اراذل‌واوباش به‌وسیله سلاح چوب و چماق و سلاح سرد به مأموران حمله‌ور شده، که با تیراندازی مأموران انتظامی از محل متواری شدن، اما متأسفانه دراین‌بین دو نفر از مأموران محیط زیست و خودروی آن‌ها آسیب دید.

,

وی بیان کرد: در ادامه پس از هماهنگی‌های لازم با دادستان شهرستان، چند اکیپ از انتظامی و مرزبانی به محل اعزام و ضمن کشف تعداد زیادی سلاح سرد، چوب و چماق، مهمات و سلاح شکاری تعداد ۴ دستگاه موتورسیکلت و یک خودرو از شکارچیان غیرمجاز کشف و سه نفر در این زمینه دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

,

علائی در پایان ضمن قدردانی از دادستان‌، فرمانده مرزبانی و همچنین تشکر از همکاری خوب اهالی روستا گفت: تمامی افراد دخیل در این درگیری به‌طور کامل شناسایی و دستورات قضایی برای دستگیری این افراد که بعضاً دارای سوابق کیفری نیز هستند، صادر شد

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه