اخبار داغ

سرپرست معاونت مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی کردستان خبر داد

ثبت‌نام ۲۲ هزار کردستانی در طرح مسکن ملی/ ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از متقاضیان واریزی داشته‌اند

ثبت‌نام ۲۲ هزار کردستانی در طرح مسکن ملی/ ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از متقاضیان واریزی داشته‌اند
رضایی گفت: تا کنون بیش از ۲۲ هزار نفر متقاضی مسکن ملی در استان ثبت نام کرده‌اند که ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از این تعداد واریزی داشته‌اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار کُردتودی، اظهار کرد:۷ هزار و ۵۰۰ نفر از متقاضیان واریزی داشته‌اند تا کنون بیش از ۲۲ هزار نفر متقاضی مسکن ملی در استان بوده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه سهمیه و ظرفیت ثبت نام مسکن ملی در استان ۴ هزار و ۵۰۰ نفر اعلام شده بود، اما تا کنون قریب به ۱۲ هزار و ۵۰۰ نفر در سامانه نهایی شده‌اند.

سرپرست معاونت مسکن و بازآفرینی شهری راه و شهرسازی کردستان  تصریح کرد: براساس آخرین آمار ۷ هزار و ۵۰۰ نفر از متقاضیان نیز تا این لحظه واریزی داشته‌اند.

رضایی با بیان اینکه صدور پروانه و آغاز عملیات اجرایی توسط دو کارگزار این طرح یعنی بنیاد مسکن و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حال انجام است، گفت: در مرکز استان برنامه‌ریزی شده بود که طرح اقدام ملی مسکن در ابتدای فروردین کار شروع شود،با توجه به اینکه شورای عالی معماری شهری درخواست اصلاح اراضی که برای این طرح مشخص شده بود را داده بودند که اصلاحیه یک ماه به طول می‌انجامد و بعد از گرفتن تائیدیه این شورا کار وارد فاز اجرا خواهد شد.



 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه