اخبار داغ

نماینده دامغان:

همواره مُر قانون، اساس کار شورای نگهبان بوده است/ مبنای همه اقدامات در کشور قانون اساسی است

همواره مُر قانون، اساس کار شورای نگهبان بوده است/ مبنای همه اقدامات در کشور قانون اساسی است
علی اکبر علیزاده با اشاره به اقدام درست و قاطع شورای نگهبان در بررسی صلاحیت کاندیدا ها گفت: شورای نگهبان اسیر جوسازی ها و فشار برخی افراد نشده است و مر قانون را در برابر تمام افراد اعمال کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اکبر علیزاده، نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در گفت و گو با خبرنگار مرآت پیرو انتشار غیررسمی کاندیدا های تایید صلاحیت شده انتخابات ریاست جمهوری گفت: مبنای همه اقدامات در کشور قانون اساسی است و همه بر این وفاق ملی تاکید دارند و در قانون اساسی بر هرکسی وظایفی مشخص شده و شورای نگهبان نیز از این قاعده استثنا نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار مرآت,

علیزاده با اشاره به وظیفه شورای نگهبان در انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: شورای نگهبان متشکل از افرادی با  تجربه بوده و اولین بار نیست که براساس قانون و بدون در نظر گرفتن مسائل حاشیه ای به وظیفه خود عمل کرده است.

,

وی افزود: رفتار و اقدام قاطعانه شورای نگهبان اولین بار نیست که اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به رخ مخالفین نظام می کشد و با احتساب انتخابات ریاست جمهوری در سال جدید در 13 دوره محتلف شورای نگهبان به وظیفه قانونی خود عمل کرده است.

,

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره برخورد های نامناسب برخی جریانات سیاسی در کشور خاطر نشان کرد: متاسفانه برخورد های بسیار بدی جریان اصلاح طلب در طول انتخابات ادوار گذشته نشان داده است و در برخی موارد با فشار ها و رفتار های ناشایست این جریان برخی افرادی که هیچ رنگ و بویی از دیانت نداشتند با مصلحت اندیشی مقام معظم رهبری وارد عرصه انتخابات شدند.

,

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با اشاره به بدعهدی ها و اقدامات غیراخلاقی برخی افراد در دوره های مخلتف بیان کرد: در سال 88 برخی کاندیداها مملکت را به آشوب کشاندند و در دوره های گذشته نیز اتفاق مشابه رخ داده و این جریان شورای نگهبان و قانون را زمانی قبول دارند که به میل خودشان باشد نه اصل قانون.

,

علیزاده ضمن تشکر از شورای نگهبان به علت تاثیرنگرفتن از فشار مخالفین تصریح کرد: از شورای نگهبان که اسیر جوسازی ها و فشار مخالفین نشده و واقعا مر قانون را در برابر افراد مختلف اعمال کرده، تشکر و همه افراد را به تمکین در برابر قانون دعوت میکنیم و امیدواریم در اینده شاهد یک انتخابات پرشور باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه