اخبار داغ

با رشد ۹۷۴۸ واحدی شاخص؛

بورس مثبت شد/ سهامداران بیش از ۶۸۵ هزار معامله انجام دادند

بورس مثبت شد/ سهامداران بیش از ۶۸۵ هزار معامله انجام دادند
شاخص بورس در پایان معاملات امروز با ۹۷۴۸ واحد رشد و پس گرفتن کانال ۱.۱ میلیون واحد در ارتفاع یک میلیون و ۱۰۵ هزار واحد ایستاد و سهامداران بیش از ۶۸۵ هزار معامله انجام دادند.
[

به گزارش خبرنگار شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ معاملات بازار سهام امروز سه‌شنبه با افزایش عرضه آغاز شد اما در همان ساعت نخست با افزایش تقاضا روندی مثتب داشت. بهبود تقاضا باعث افزایش معاملات بازار شد و شاخص بورس توانست با رشد بیش از ۹ هزار واحدی دوباره کانال ۱.۱ میلیون واحد را پس بگیرد البته شاخص هم وزن که برگرفته از تاثیر همه نمادهای بازار است، منفی بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

,

معامله گران در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از ۶۸۵ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از ۸ میلیارد و ۵۱ میلیون سهم و اوراق مالی دست به دست شد.

, معامله گران در بازار سهام (بورس و فرابورس) بیش از ۶۸۵ هزار معامله انجام دادند و مالکیت بیش از ۸ میلیارد و ۵۱ میلیون سهم و اوراق مالی دست به دست شد.,

ارزش معاملات بازار سهام هم به بیش از ۷۹۳۲ میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات خرد سهام حدود ۲۵۹۱ میلیارد تومان بود و حقیقی‌ها بیش از ۲۸۸ میلیارد تومان پول از بازار خارج کردند.

,

 

,

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز جاری مثبت شد و با رشد ۹۷۴۸ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۱۰۵ هزار و  ۴۴۵ واحد قرار گرفت اما شاخص هم وزن منفی بود و با ۳۸۴ واحد کاهش به ۳۸۲ هزار و ۸۳۶ واحد رسید.

, شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات روز جاری مثبت شد و با رشد ۹۷۴۸ واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۱۰۵ هزار و  ۴۴۵ واحد قرار گرفت اما شاخص هم وزن منفی بود و با ۳۸۴ واحد کاهش به ۳۸۲ هزار و ۸۳۶ واحد رسید.,

معامله گران در بورس بیش از ۵ میلیارد و ۶۰۰ میلیون سهم و اوراق مالی در ۴۴۷ هزار نوبت و به ارزش ۴۲۹۶ میلیارد تومان معامله کردند.

,

نمادهای صنایع پتروشیمی خلیج فارس، ملی‌ صنایع‌ مس‌ ایران‌، پالایش نفت اصفهان، سرمایه گذاری تامین اجتماعی، پالایش نفت بندرعباس و پتروشیمی نوری با بیشترین اثر مثبت در رشد شاخص بیشترین نقش را داشتتند و در مقابل نماد بانک پاسارگاد با بیشترین اثر منفی مانع رشد بیشتر شاخص شد.

,

 

,

شاخص کل فرابورس ایران نیز با ۷۶ واحد مثبت به ۱۷ هزار و ۵۵۲ واحد رسید.

, شاخص کل فرابورس ایران نیز با ۷۶ واحد مثبت به ۱۷ هزار و ۵۵۲ واحد رسید.,

معامله گران در فرابورس بیش از ۲ میلیارد و ۴۵۱ میلیون سهم و اوراق مالی را با انجام ۲۳۸ هزار معامله و به ارزش ۳۶۳۶ میلیارد تومان دادوستد کردند.

,

نمادهای هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه، پلیمر آریا ساسول، فولاد هرمزگان جنوب، پتروشیمی زاگرس، ذوب آهن اصفهان و پتروشیمی تندگویان بیشترین اثر مثبت را بر شاخص فرابورس داشتند و در مقابل نماد بیمه پاسارگاد بیشترین اثر منفی را بر شاخص گذاشت.

,
 
,
انتهای پیام
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه