اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی تأکید کرد؛

شورای نگهبان مصلحت اندیشی حزبی و سیاسی ندارد/ شورا تنها صلاح نظام و ملت ایران را مد نظر قرار می دهد

شورای نگهبان مصلحت اندیشی حزبی و سیاسی ندارد/ شورا تنها صلاح نظام و ملت ایران را مد نظر قرار می دهد
حسن هانی زاده گفت: شورای نگهبان هیچ گونه گرایش و مصلحت اندیشی حزبی و شخصی ندارد و بر اساس شاخصه های قانون، صلاحیت افراد را بررسی می کند؛ بنابراین جای هیچ گونه تردیدی نیست که این شورا تنها مصلحت نظام و مصلحت ملت ایران را مد نظر می دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حسن هانی زاده در گفتگو با راه آرمان؛ گفت: شورای نگهبان یکی از مهمترین نهادهای جمهوری اسلامی ایران است که بدون گرایش چپ و راست و بدون توجه به مسائل مختلف و فشارهای داخلی و خارجی بر اساس قانون و آنچه که قانون برای این نهاد مهم وضع کرده است، عمل می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: شورای نگهبان هیچ گونه گرایش و مصلحت اندیشی حزبی و شخصی ندارد و بر اساس شاخصه های قانون، صلاحیت افراد را بررسی می کند؛ بنابراین جای هیچ گونه تردیدی نیست که این شورا تنها مصلحت نظام و مصلحت ملت ایران را مد نظر دارد و در تشخیص صلاحیت افراد هیچ گونه مصلحت اندیشی های حزبی و سیاسی را مورد توجه قرار نمی دهد.

,

وی بیان کرد: افرادی که مورد تأیید شورای نگهبان قرار گرفته اند بنا به شاخصه های تعریف شده، مورد تأیید قرار گرفته اند و هیچ گونه حب و بغضی نیز در این خصوص مورد توجه نیست؛ بنابراین نباید هیچ گونه تردیدی در سلامت شورای نگهبان ایجاد شود.

,

هانی زاده تصریح کرد: بنا به تشخیص شورای نگهبان و بر اساس آن چه که قانون تعیین کرده است این افراد تایید صلاحیت شده اند و نباید جریان های سیاسی در این خصوص هیچ گونه تردیدی در سلامت شورای نگهبان به خود راه دهند و در این زمینه نقطه نظرات شورای نگهبان باید را مورد توجه قرار داده شود و نباید در این زمینه علیه این نهاد مهم جریان سازی صورت گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه