اخبار داغ

حمایت قهرمان پیشکسوت کشتی آزاد جهان از مواضع شورای نگهبان

حمایت قهرمان پیشکسوت کشتی آزاد جهان از مواضع شورای نگهبان
احمد سدیدی، قهرمان پیشکسوت کشتی آزاد جهان حمایت خود را از مواضع شورای نگهبان در تایید صلاحیت کاندیداهای ریاست جمهوری اعلام کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد سدیدی، نائب قهرمان  کشتی آزاد جوانان جهان در مسابقات کلورادو آمریکا در گفتگو با خبرنگار عصراترک، گفت: نظر شورای نگهبان در اعلام اسامی کاندیدهای ریاست جمهوری فصل الخطاب است و وظیفه هم تمکین از این رای است. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصراترک,

پهلوان سدیدی با بیان اینکه شورای نگهبان حراست از ارزش های انقلاب را بر عهده دارد، اظهار داشت: شورای نگهبان در طول عمر بیش از چهار دهه از انقلاب اسلامی همواره به وظیفه قانونی خود عمل کرده است.

,

وی شورای نگهبان  را از اساسی‌ترین ارکان نظام برشمرد و افزود: رای و مصلحت اندیشی شورای نگهبان بر اساس شواهد، سوابق و شاخصه های تعیین شده در قانون اساسی برای کاندیداها بوده است. 

,

این پیشکسوت کشتی آزاد، فرنگی و چوخه با اشاره به برخی گمانه زنی ها در مورد مصلحت اندیشی و سیاسی کاری در تایید افراد از سوی شورای نگهبان تصریح کرد: زیر سئوال بردن رای شورای نگهبان  در حقیقت  زیر سئوال بردن اصل نظام است.

,

سدیدی خاطرنشان کرد: اگر در راه اعتلای آرمان‌های انقلاب کوچکترین خدشه‌ای از سوی بدطینتان به این نظام پدیدار شود ما ورزشکاران با حفظ انسجام و با تبعیت کامل از امام خامنه‌ای(حفظه الله) سیلی محکمی بر صورت کریه زشت سیرتان می‌نوازیم .

,


انتهای پیام / حسن آبادی

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه