اخبار داغ

نماینده مردم رشت در مجلس هفتم:

"شورای نگهبان"، نگهبان قانون است/ تضعیف جایگاه این نهادانقلابی پسندیده نیست

"شورای نگهبان"، نگهبان قانون است/ تضعیف جایگاه این نهادانقلابی پسندیده نیست
نماینده مردم رشت در مجلس هفتم با بیان اینکه حکم شورای نگهبان بر اساس مرّ قانون است، گفت: تضعیف جایگاه شورای نگهبان پسندیده نیست‌.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ "هاجر تحریری نیک صفت" در گفتگو با خبرنگار ۸دی در رابطه با افراد تایید صلاحیت شده از سوی شورای نگهبان با بیان اینکه حکم شورای نگهبان بر اساس مر قانون است، اظهار کرد: انتظار می رود همگان با رعایت جایگاه و شان این نهاد انقلابی، به قانون احترام بگذارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ۸دی ,
 
,
وی افزود: رد صلاحیت یا عدم صلاحیت فردی به معنای این نیست که وی آدم بدی است و باید طرد شود بلکه به این معنا است که فرد مذکور برای تصدی جایگاه خاصی ویژگی ها و ملاک های لازم را ندارد.
,
 
,
نماینده مردم رشت در مجلس هفتم ادامه داد: نمی توان گفت یک نهاد و سازمانی تمامی عملکردش بطور ۱۰۰ درصدی درست و صحیح است، اما آنچه مشخص است این است که بزرگانی در نهادی مثل شورای نگهبان مشغول فعالیت هستند که تمام تلاش شان را انجام می دهند که هرگونه خطایی به کمترین حد خود برسد.
,
 
,
افراد ردصلاحیت شده با تبعیت از قانون شخصیت خود را به نمایش بگذارند
, افراد ردصلاحیت شده با تبعیت از قانون شخصیت خود را به نمایش بگذارند, افراد ردصلاحیت شده با تبعیت از قانون شخصیت خود را به نمایش بگذارند,
 
,
تحریری نیک صفت خطاب به افرادی که صلاحیت شان محرزنشده، گفت: این فرصت مناسبی است که همه افرادی که خود را تابع قانون می دانند و می دانستند با تابعیت از قانون، شخصیت خود را به نمایش بگذارند.
,
 
,
این چهره فرهنگی استان گیلان با تاکید بر اینکه شورای نگهبان باید قویاً کار خودش را بر اساس قانون انجام دهد، تصریح کرد: انتظاری هم که مردم از این نهاد انقلابی دارند همین است و تضعیف جایگاه شورای نگهبان پسندیده نیست‌.
,
 
,
وی با بیان اینکه شورای نگهبان، نگهبان قانون است، گفت: انتظار همه و عموم مردم این است که این نهاد بر اساس قانون به وظایف خود عمل کند و تاکنون هم اینگونه بوده است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه