اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات تربت حیدریه:

رقابت ۶۱۸ نفر برای ۴۰۰ کرسی شورا در حوزه های روستایی تربت حیدریه

رقابت ۶۱۸ نفر برای ۴۰۰ کرسی شورا در حوزه های روستایی تربت حیدریه
موسوی گفت: با پایان بررسی صلاحیت داوطلبان در هیئت اجرایی و نظارت،، از مجموع ۷۳۱ داوطلب ثبت نامی برای شوراهای اسلامی روستایی در چهار بخش مرکزی، رخ، کدکن و بایگ ۶۱۸ نفر معادل ۹۳ درصد صلاحیت آنها تایید شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید علی موسوی، رئیس ستاد انتخابات تربت حیدریه در گفت و گو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: با پایان بررسی صلاحیت داوطلبان در هیئت اجرایی و نظارت،، از مجموع ۷۳۱ داوطلب ثبت نامی برای شوراهای اسلامی روستایی در چهار بخش مرکزی، رخ، کدکن و بایگ ۶۱۸ نفر معادل ۹۳ درصد صلاحیت آنها تایید شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی تصریح کرد: همچنین ۶ درصد از این افراد رد صلاحیت و یک درصد نیز انصراف دادند.

,

موسوی گفت: در حال حاضر برای ۴۰۰ کرسی شورای اسلامی در ۱۲۶ روستا در چهار بخش مرکزی، رخ، کدکن و بایگ ۶۱۸ نفر با هم به رقابت خواهند پرداخت.

,

رئیس ستاد انتخابات تربت حیدریه اضافه کرد: از مجموع 127 داوطلب که برای ورود به پارلمان های شهری تربت حیدریه، بایگ، رباط سنگ و کدکن نام نویسی کردند صلاحیت 80 نفر تائید شد.

,

وی تصریح کرد: در شهر تربت حیدریه از مجموع ۹۰ کاندیدا ۱۲ نفر و در شهر کدکن از ۱۲ کاندیدا، یک نفر احراز صلاحیت نشدند و در شهرهای بایگ و رباط سنگ کاندیدایی رد صلاحیت نشد.

,

موسوی  بیان داشت: از مجموع ۹۳ نفر داوطلبانی که در هیات اجرایی تایید صلاحیت شده بودند ۱۳ نفر معادل ۱۴ درصد در هیات نظارت شهرستان صلاحیت‌شان تایید نشده‌ است.

,

رئیس  ستاد انتخابات تربت حیدریه خاطر نشان کرد: در بررسی صلاحیت‌ها به دور از گرایشات و سلایق سیاسی و براساس مستندات موجود از مراجع استعلامی و مورد وثوق هیات نظارت، بررسی صلاحیت‌ها صورت گرفته است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه