اخبار داغ

مدیر آبفا فردیس:

مشکل قطعی آب منطقه ۱۰هزار نفری "منظریهِ فردیس" با ورود آبفا حل شد/ اصلاح شبکه فرسوده بخش خصوصی نیازمند ۲۰ میلیارد تومان اعتبار است

مشکل قطعی آب منطقه ۱۰هزار نفری "منظریهِ فردیس" با ورود آبفا حل شد/ اصلاح شبکه فرسوده بخش خصوصی نیازمند ۲۰ میلیارد تومان اعتبار است
محمد نیک‌فکر گفت: شبکه ابرسانی منظریه کاملا فرسوده است و اصلاح شبکه این منطقه از فردیس با جمعیت قریب به ۱۰ هزار نفر بین ۳ الی ۵ سال زمان خواهد برد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر آبفا فردیس درباره آخرین وضعیت قطعی آب در شهرک منظریه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار تیتریک، گفت: شیکه آب رسانی در منطقه مذکور خصوصی بود اما آن را تحویل گرفتیم و خوشبختانه ۹۰ درصد مشکل آب در منظریه حل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
محمد نیک فکر افزود: پمپ قدیمی چاه در منظریه ضعیف بود اما با تلاش همکاران تعویض شد و تا مخزن برای آبرسانی پر شود، در برخی انشعابات گرفتگی وجود دارد که باید آنها را رصد کنیم تا مشکل برطرف شود.
,
 
,
وی اظهار داشت: متاسفانه در مناطقی که آبرسانی خصوصی بود ۴۸ ساعت چاه خراب بود لذا با دستور فرماندار و دادستان فردیس از شبکه آبفا برای انتقال آب استفاده کردیم، در حال شناسایی نقاط ضعف شبکه آبرسانی منظریه هستیم تا به ترتیب اولویت اصلاح شود.
,
 
,
نیک فکر با اشاره به اینکه شبکه ابرسانی منظریه کاملا فرسوده است، تصریح کرد: اصلاح شبکه این منطقه از فردیس با جمعیت قریب به ۱۰ هزار نفر بین ۳ الی ۵ سال زمان خواهد برد، البته انجام این مهم نیازمند قریب به ۲۰ میلیارد تومان اعتبار است.
,
 
,
وی گفت: از تیرماه سال گذشته تا کنون از ۳ شبکه آبرسانی خصوصی در فردیس ۲ مورد را تحویل گرفته ایم که شامل شبکه آبرسانی مهندسی زراعی و منظریه است که طی روز گذشته موفق به تحویل آن از بخش خصوصی شدیم.
,
 
,
نیک فکر افزود: آبرسانی سرحدآباد هم خصوصی است و در حال حاضر مشکلی ندارد اما به مرور زمان باید تحویل آبفا شود، طی یک هفته ای ۱۰ روز اخیر بیشتر از مردمی که از نعمت آب محروم بودند دغدغه داشتیم.
,
 
,
وی اظهار داشت: متولی آبرسانی در شهرها آب منطقه ای است اما مردم با توجه به مراجعات به آبفا مطابلت خود را هم با این دستگاه مطرح می کنند، البته با توجه به تابستان و قطعی برق، اصلاح شبکه منظریه از شهریور ماه آغاز می شود.
,
 
,
نیک فکر با اشاره به اینکه انتظار داریم مشکل قطعی آب منظریه طی دو روز آینده کاملا برطرف شود، تصریح کرد: شبکه آبرسانی منظریه ۲۵کیلومتر بوده  وبا توجه به اینکه سالیانه ۵ کیلومتر را می توان اصلاح کرد، ۵ سال زمان خواهد برد.
,
 
,
وی گفت: فردیس شبکه فاضلاب شهری ندارد و در حال پیگیری هستیم تا زمین تصفیه خانه را تملک کنیم، جلساتی با نمایندگان مجلس برگزار شده است تا با انجام اقدام مذکور ساخت شبکه فاضلاب آغاز شود.
,
 
,
مدیر آبفا فردیس در خاتمه خاطر نشان داشت: به نمایندگی از آبفا از مردم به واسطه قطعی چند روزه آب که ناشی از عدم همکاری متولی شبکه آبرسانی خصوصی بود عذرخواهی می کنم.
,
 
,
طی روزهای اخیر شبکه خبری تیتریک، با پیگیری از فرمانداری فردیس، آبفای البرز و دیگر مسئولین به دنبال رفع مشکل قطعی آب شهرک منظریه بود.
,
 
,
 
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه