اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه ناحیه عشایری کرمانشاه مطرح کرد:

ساخت خانه عالم در شهرک کرناچی کرمانشاه با هزینه ای بالغ بر 450 میلیون تومان/ رسالت سپاه، خدمت رسانی به اقشار محروم و آسیب پذیر جامعه است

ساخت خانه عالم در شهرک کرناچی کرمانشاه با هزینه ای بالغ بر 450 میلیون تومان/ رسالت سپاه، خدمت رسانی به اقشار محروم و آسیب پذیر جامعه است
محسن دارابی گفت: برای ساخت خانه عالم در شهرک کرناچی بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات قرارگاه محرومیت زدایی و جهادسازندگی سپاه و همچنین قرارگاه جوادالائمه هزینه شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شبکه اطلاع رسانی مرصاد، امروز چهارشنبه به مناسبت سالروز آزادسازی فتح خرمشهر و گرامیداشت هفته بسیج عشایری، ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان کرمانشاه با همکاری بسیج سازندگی سپاه حضرت نبی اکرم(ص) و حمایت و تلاش گروه‌های جهادی، خانه عالم در محله کرناچی که یکی از محله های جامعه هدف طرح کرامت است با حضور مسئولین سپاه حضرت نبی اکرم(ص) افتتاح شد.

سرهنگ محسن دارابی جانشین فرمانده سپاه ناحیه عشایری استان کرمانشاه در این مراسم در گفتگو با خبرنگار مرصاد، گفت: برای این پروژه بالغ بر ۴۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات قرارگاه محرومیت زدایی و جهادسازندگی سپاه و همچنین قرارگاه جوادالائمه هزینه شده است.

وی افزود: این محله به واسطه جمعیت قابل قبول و استعدادهای فراوانی که دارد به واقع مستعد ایجاد یک خانه عالم بود.

سرهنگ دارابی بیان داشت: ماموریت و رسالت سپاه، خدمت رسانی به اقشار محروم و آسیب پذیر جامعه است و هدف از برپایی این خانه عالم هم غیر این نیست.

حجت الاسلام مردانی امام جماعت مسجد محله کرناچی در ادامه این مراسم در گفتگو با خبرنگار مرصاد، اظهار داشت: ساخت خانه عالم می تواند روند تحقق نهضت فرهنگی مد نظر مقام‌معظم رهبری را در سراسر کشور شتاب دهد.

وی افزود: احداث خانه عالم در محلات مختلف یکی از تلاش های بی شائبه سپاه است که امروزه به صورت یک نهاد انقلابی و مردمی در خدمت گذاری به مردم از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

حجت الاسلام مردانی گفت: امروز شاهدیم که سپاه شب و روز تلاش می کند تا حتی در دورترین نقاط کشور آبادانی شکل بگیرد.

وی خاطر نشان کرد: ترویج امورات فرهنگی و مذهبی در جامعه مهم و ضروری بوده و باید بکوشیم تا با جذب جوانان به تقویت پایه های اعتقادی و مذهبی آن ها کمک کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,
,
, ر مرصاد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه