اخبار داغ

عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین:

عملکرد شورای نگهبان قابل افتخار است/ مشکلات امروز کشور نتیجه روی کارآمدن غیر اصلح بود

عملکرد شورای نگهبان قابل افتخار است/  مشکلات امروز کشور نتیجه روی کارآمدن غیر اصلح بود
مصطفی قربانی گفت:شورای نگهبان همواره براساس قانون عمل کرده ،و علت اینکه بسیاری از افراد احراز صلاحیت نشده اند بی کفایتی و مشکلات خود آنها بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مصطفی قربانی عضو هیات علمی دانشگاه امام حسین و کارشناس سیاسی در گفتگو با خبرنگار مرآت با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درمورد مشارکت حداکثری در انتخابات گفت: مقام معظم رهبری همواره به مشارکت حداکثری در انتخابات وانتخاب اصلح تاکید داشتند در سخنان اخیر خود نیز فرموده اند انتخابات مانند شب قدر است و همانطور که در شب قدر از لحظه های آن برای  بهترین تقدیر خود بهره می بریم، در انتخابات نیر باید با انتخاب اصلح بهترین سرنوشت را برای خود رقم بزنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

وی در ادامه افزود : دشمن با وارد کردن فشارهای اقتصادی و تحریم ها به مردم به دنبال آن است که صف مردم را از نظام جدا کند و باید با مشارکت حداکثری محاسبات دشمن را برهم بزنیم .

,

قربانی همچنین تاکید کرد: مشکلات اقتصادی و معیشتی امروز نتیجه و محصول انتخاب غیر اصلح بوده و امروز نیز تنها راه تغییر وضع موجود انتخاب درست است.

,

این مدرس دانشگاه اذعان کرد: همانطور که خداوند در قرآن می فرماید هرکس از یاد خدا روی گردان باشد، زندگی برای او سخت می شود، پس اگر نافرمانی خدا را کنیم و غیر اصلح را انتخاب کنیم علاوه برآنکه در آخرت به دلیل نافرمانی خداوند عذاب می شویم، در دنیا نیز اثرات سوء آن و شرایط دشوار زندگی متوجه ما می شود.

,

وی در مورد اینکه چگونه می توان به گزینه اصلح رسید، تاکید کرد: اصلح کسی است که با مشکلات مردم آشنا و سابقه مدیریتی قوی داشته ودغدغه مند باشد و در شرایطی که مشکلات اقتصادی داریم ،عاقلانه نیست که به کسی رای دهیم که تنها برنامه آنها موضوع فیلترینگ باشد.

,

قربانی با اشاره به اینکه اگر تحریم هم به طور کامل برداشته شود بازهم مشکلات حل نخواهد شد، اذعان کرد: بسیاری از مشکلات داخلی نتیجه ومحصول سوء تدبیر ها و عدم مدیریت هاست وباید با نگاه به داخل و شکوفایی توانایی ها و ظرفیت های داخلی به جنگ با مشکلات رفت.

,

این کارشناس سیاسی در مورد هجمه های اخیر به شورای نگهبان توضیح داد: شورای نگهبان همواره براساس قانون عمل کرده ،و علت اینکه بسیاری از افراد احراز صلاحیت نشده اند بی کفایتی و مشکلات خود آنها بوده است.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه