اخبار داغ

در هفته اول خردادماه؛

۱۱۵دستگاه استخراج ارز دیجیتال در استان مرکزی کشف شد

۱۱۵دستگاه استخراج ارز دیجیتال در استان مرکزی کشف شد
مدیرعامل توزیع برق استان مرکزی از کشف ۱۱۵دستگاه استخراج ارز دیجیتال از ۱۰ نقطه در شهرستان‌های استان مرکزی طی هفته اول خرداد خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد الله داد مدیرعامل توزیع برق استان مرکزی در گفتگو با دیارآفتاب؛ گفت: از ابتدای سال گذشته تاکنون ۱۵ هزار دستگاه ماینر که هرکدام حداقل دو کیلووات مصرف دارد از بخش‌های مختلف صنعتی، کشاورزی، تجاری، خانگی ، عمومی و قبل از نصب با هماهنگی پلیس امنیت اقتصادی کشف شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیارآفتاب,

الله داد اظهار کرد: ۱۱۵دستگاه استخراج ارز دیجیتال از ۱۰ نقطه در شهرستان‌های استان مرکزی در هفته اول خردادماه 1400 کشف‌شده است.

,

وی ادامه داد: تاکنون ۱۰۰ میلیون تومان پاداش به افرادی که استخراج غیرمجاز رمز ارز و نصب ماینرها را گزارش داده‌اند؛ واریز شده است که پاداش ها حداکثر ظرف یک هفته  پرداخت خواهد شد.

,

مدیرعامل توزیع برق استان مرکزی بیان کرد: با توجه به تعداد ماینر فعال در مزرعه ، پاداش به گزارش دهندگان محل شناسایی ماینرها تا سقف ۲۰ میلیون تومان نیز خواهد بود.

,

‌الله داد خاطرنشان کرد: با هدف تامین برق پایدار و کاهش خاموشی ها در صورت مشاهده برق غیرمجاز و یا سوء استفاده کنندگان از شبکه برق برای استخراج رمز ارز به صورت غیرقانونی، بلافاصله مراتب را به کارشناسان توزیع برق اطلاع دهید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه