اخبار داغ

رئیس شورای شهر خلیل‌آباد:

شورای شهر باید مرکز تفکر تصمیم‌گیری‌ها باشد / مشارکت حداکثری در مدیریت شهری نقش تعیین‌کننده‌ای دارد

شورای شهر باید مرکز تفکر تصمیم‌گیری‌ها باشد / مشارکت حداکثری در مدیریت شهری نقش تعیین‌کننده‌ای دارد
توکلی با بیان اینکه مردم و مشارکت حداکثری در مدیریت شهری و توسعه و آبادانی نقش تعیین‌کننده‌ای دارند، گفت: شورای شهر باید مرکز تفکر تصمیم‌گیری‌ها باشد و تصمیمات در شورای شهر در کمیسیون‌های مختلف مورد بررسی قرار گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا توکلی، رئیس شورای اسلامی شهر خلیل‌آباد در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ در خصوص اهمیت مشارکت در انتخابات باتوجه‌به شرایط فعلی، اظهار داشت: شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی است و تقارن انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای شهر و روستا باعث شده که یک شور و هیجان بیشتری در بحث شوراهای شهر ایجاد شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه مردم با انتخابت شوراهای شهر و روستا نقش مستقیم در تصمیم‌گیری و تعیین سرنوشت آینده شهر و روستای خود دارند، خاطرنشان کرد: انتخاب گزینه‌های بهتر و اصلح‌تری می‌توانند به عمران و آبادانی شهر و روستا برای 4 سال آینده کمک کند.

,

رئیس شورای شهر خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه مردم و مشارکت حداکثری در مدیریت شهری و توسعه و آبادانی نقش تعیین‌کننده‌ای را دارد، تصریح کرد: مردم باید نمایندگان خود را باتوجه‌به معیارها و فاکتورهایی که نظام مقدس جمهوری اسلامی مشخص کرده و هم نیاز مدیریت شهری و تخصص‌های لازم را انتخاب کنند و همچنین کاندیداها خود را در معرض عموم مردم با سابقه کاری مشخص قرار می‌دهند.

,

وی با اشاره به اینکه شوراهای شهر باید 4 سال بعد مدیریت شهری را تحویل نیروهای فعال، جوان و متخصص بدهند تا بتوانند از بحث تبیین مدیریت واحد شهری که مختص شهرداری تنها نیست و همه دستگاه‌های اداری را در بر می گیرد استفاده کنند، اذعان کرد: شورایی که در آینده بخواهد این فضا را فراهم کند باید از یک تجربه کافی و توان اجرایی خوبی برخوردار باشد.

,

توکلی با اشاره به نقش شورای شهر در توسعه و آبادانی شهر و نظارت بر مدیریت شهری، عنوان کرد: شورای شهر نقش تعیین‌کننده‌ای در توسعه و عمران شهر دارد، چون شورای شهر یک شورای بالادستی است و باید ظرفیت‌های شهر را در حوزه‌های مختلف شناسایی کند و با تعامل و همکاری بین دستگاه‌های اجرایی نظیر شهرداری، شورای اداری، دستگاه‌های نظارتی و... بتواند تعاملی ایجاد کند که این ظرفیت‌ها و استعدادهای شهرستان را از بالقوه به بالفعل تبدیل کند.

,

وی با بیان اینکه شهرستان خلیل‌آباد باتوجه‌به ظرفیت‌هایی که در حوزه کشاورزی، گردشگری و گردشگری کشاورزی دارد نیاز است که شورای شهر با تعاملی که با دستگاه‌های اجرایی ایجاد می‌کند بتواند این ظرفیت‌ها را عملیاتی کند، تشریح کرد: در این دوره با تعامل و وحدت رویه که با دستگاه‌های اجرایی شهرستان و انتخاب شهردار توانمند داشتیم توانستیم شرایطی را فراهم کنیم که اقدامات خوبی رقم بخورد.

,

رئیس شورای شهر خلیل‌آباد ادامه داد: شورای شهر باید مرکز تفکر تصمیم‌گیری‌ها باشد و تصمیمات در شورای شهر در کمیسیون‌های مختلف مورد بررسی قرار گیرد و با همکاری نخبگان شهرستان و نیروهای توانمند چکش‌کاری و به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شود و همچنین حمایت لازم از این دستگاه‌ها صورت گیرد و زمینه آن فراهم شود و قطعاً شورای شهر نقش تأثیرگذار و تعیین‌کننده‌ای دارد.

,

وی ضمن تقدیر از اعضای شورای شهر و شهردار خلیل‌آباد در این دوره، بیان کرد: در این 4 سال توانستیم با تعامل و وحدت رویه به‌دوراز رنگ و لعاب‌های سیاسی شرایطی ایجاد کنیم که تصمیمات بهتر و پخته‌تری گرفته شود و امروز مردم شاهد این خدمات در سطح شهر هستند و خدمات خوبی در زیرساخت‌های شهری و توسعه درآمدهای پایدار، مبلمان شهری و فضای سبز صورت‌گرفته است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه