اخبار داغ

عضو شورای شهر خلیل‌آباد:

رأی مردم در شورای شهر رأی سیاسی نیست / شورای شهر نقش مهمی در توسعه و آبادانی دارد

رأی مردم در شورای شهر رأی سیاسی نیست / شورای شهر نقش مهمی در توسعه و آبادانی دارد
زارع با بیان اینکه رأی مردم در شورای شهر رأی سیاسی نیست، بلکه رأی به عمران و آبادانی، توسعه شهر و آرامش و آسایش است، گفت: شورای اسلامی شهر نقش بسیار مهمی در مدیریت شهری و توسعه آبادانی و عمران شهر دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن زارع، عضو شورای شهر خلیل‌آباد در گفتگو با خبرنگار صبح توس؛ اظهار داشت: مردم یکی از ارکان مهم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند که حضور آنها در کلیه انتخابات مختلف نظیر ریاست‌جمهوری، مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری، شوراهای اسلامی شهر و روستا و... در تصمیم‌گیری‌ها حائز اهمیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با بیان اینکه دموکراسی و مردم‌سالاری دینی از هر نمونه‌ای که مثال زده شود در کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی در سال جاری باتوجه‌به شیوع ویروس کرونا، افزایش تحریم‌های ظالمانه و دخالت‌های گروه‌های معاند داخلی و خارجی که قصد کاهش مشارکت و حضور حداکثری مردم را دارند از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

,

عضو شورای شهر خلیل‌آباد با اشاره به اینکه برگزاری انتخابات پرشور و حضور همگانی مردم در 28 خردادماه پای صندوق‌های رأی، تضمین‌کننده امنیت کشور خواهد بود، تصریح کرد: این حضور می‌تواند هراس دشمنان را از پشتوانه مردمی نظام بسیار بیشتر از امکانات تسلیحاتی باشد.

,

وی همچنین با تأکید بر اینکه حضور مردم پای صندوق‌های رأی همچنین باعث انتخاب دولت و شوراهایی قوی و کارآمد می‌شود، اذعان کرد: دولت و شوراهای قوی و کارآمد با این پشتوانه می‌توانند در حل مشکلات داخلی و بین‌المللی گام مؤثر بردارند.

,

زارع با بیان اینکه شورا به معنای مشارکت مردم در امور حکومت و تصمیم‌گیری‌ها و پیشبرد سریع برنامه‌های توسعه شهری از طریق همکاری و مشارکت مردم در انتخابات شورای شهر و انتخاب افراد اصلح است، عنوان کرد: شورای اسلامی شهر نقش بسیار مهمی در مدیریت شهری و توسعه آبادانی و عمران شهر دارد.

,

وی ادامه داد: باتوجه‌به اینکه شوراها از مردمی‌ترین نهادهایی است که رابطه تعاملی فضای دولتی با حوزه زندگی افراد را دارد از حساسیت بیشتری در خصوص انتخاب اصلح کرسی‌نشینان پارلمان شهری برخوردار است.

,

عضو شورای شهر خلیل‌آباد با تأکید بر اینکه یکی از اصلی‌ترین، مهم‌ترین و تأثیرگذارترین وظیفه و تصمیمات شورا شهر در بدو تشکیل، انتخاب شهردار به‌دوراز حواشی و مسائل سیاسی است، تشریح کرد: رأی مردم در شورای شهر رأی سیاسی نیست، بلکه رأی به عمران و آبادانی، توسعه شهر و آرامش و آسایش است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه