اخبار داغ

جانشین فرمانده سپاه کربلا:

حضور بابصیرت مردم در انتخابات تودهنی به استکبار جهانی است

حضور بابصیرت مردم در انتخابات تودهنی به استکبار جهانی است
حسین محمدرضایی گفت: هر کشور و نظام سیاسی اگر می‌خواهد کاری انجام دهد نیاز به قدرت دارد، قدرت صرفا از درون لوله تفنگ بیرون نمی‌آید بلکه مهمترین بعد قدرت هر کشوری قدرت مردمی است و با حضور حداکثری خود در پای صندوق رای تودهنی به نظام سلطه بزنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بلاغ، حسین محمدرضایی عصر امروز در مراسم رزمایش کمک مومنانه شهرستان میاندورود که در سالن 9 دی سپاه برگزار شد با اشاره به سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار کرد: دشمن آمده بود که بماند و برای این کار موانع و استحکامات زیادی در اطراف شهر ایجاد کرد تا کسی نتواند به شهر نزدیک شود به همین دلیل بعد از آزاد شدن خرمشهر امام(ر) فرمودند" خرمشهر را خدا آزاد کرد".

وی بیان کرد: معنی این سخنان امام(ره) یکی این بود که آزاد کردنش بسیار سخت بود چون امکانات ما در مقابل دشمن قابل مقایسه نبود اما مردم ما با غیرت جنگیدند.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران، خاطرنشان کرد: اول انقلاب هنوز دولت مشخصی نداشتیم و ارتش و سپاه هنوز خوب شکل نگرفته بودند و این تلقی ایجاد شد که که ما ضعیف هستیم و همین باعث حمله دشمن شد و امروز اگر ضعیف باشیم قطعا به ما حمله خواهند کرد، امروز ایران قوی است و اقتدار دارد و نمی‌توانند مانند اول انقلاب تنه به تنه با ایران وارد جنگ شوند.

محمدرضایی با بیان اینکه باید از خرمشهرها درس بگیریم، تصریح کرد: امروز کرونا خرمشهر بود که دنیا را غافلگیر کرد و کشور ما هم سریع وارد این مرحله شد و مشکلاتی که به‌دلیل سوء مدیریت‌ها در اقتصاد داشتیم مردم باز حماسه ساز شدند و به کمک هم رفتند و اینها عبرت گرفتن از خرمشهر و آن واقعه بزرگ است.

وی با اشاره به پیشرفت‌های کشور در چهل سال گذشته، افزود: یک عده سیاه نمایی می‌کنند و هر چیزی را در فضای مجازی منتشر می‌کنند و توقعات کاذبی در کشور به‌وجود می‌آورند، همچنین دشمن دارد فاصله بین حقیقت و واقعیت را زیاد می‌کند که جوانان را گمراه کند.

محمدرضایی با بیان اینکه چهره‌ها در زمان بحران مشخص می‌شود، گفت: ما ملت حماسه سازی هستیم و در این شرایط بحرانی، بزرگی و حماسه ساز بودن خود را نشان می‌دهیم، اگر در شرایط تحریم داریم واکسن تولید می‌کنیم و رزمای کمک مومنانه برگزار می‌کنیم، این حماسه است.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات در 28 خرداد، بیان کرد: باید سرنوشت ما به بهترین شکل رقم بخورد، خداوند در قرآن می‌فرماید سرنوشت هیچ ملتی را تغییر نمی‌دهم مگر به وسیله خودشان.

محمدرضایی تاکید کرد: اینکه در فضای مجازی و ماهواره‌ها دارند تبلیغ می‌کنند که رای من چه تاثیری دارد، بعضی از اتفاقاتی که در داخل کشور در حال رخ دادن است به‌دلیل همین عدم توجه ما است که درست انتخاب نکردیم یا حضور پیدا نکردیم.

وی با بیان اینکه انتخابات هم حق است و هم وظیفه، تصریح کرد: همه ما از شهادت سردار سلیمانی ناراحت شدیم، سردار سلیمانی می‌فرماید ایران حرم است اگر شهید را دوست دارید باید به این سخنان هم توجه کنید، ایران حرم است یعنی حرم، حرمت دارد و هر کسی نباید وارد شود.

محمدرضایی، افزود: دشمن از حضور مردم در صحنه‌ها می‌ترسد به همین دلیل تلاش می‌کند تا مردم در انتخابات شرکت نکنند و مشارکت کم شود.

وی خاطرنشان کرد: در سال 88 با فتنه‌ایی که ایجاد شد و دشمن احساس کرد مردم به خیابان‌ها آمدند این تلقی ایجاد شد که مردم از حکومت فاصله گرفتند و حضور پیدا نکردن مردم در صحنه دوباره این احساس را در بین آنها ایجاد می‌کند.

محمدرضایی با بیان اینکه برای استکبار جهانی فرقی بین اصلاح طلب و اصولگرا، شیعه و سنی و... وجود ندارد، تصریح کرد: کشتار زنان و کودکان مظلوم و بیگناه فلسطین، مردم شیعه و سنی عراق و افغانستان نمونه کوچکی از اثبات این موضوع است.

جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران در پایان با تاکید بر اینکه انتخابات بسیار مهم است و باید تبدیل به حماسه بزرگ شود، خاطرنشان کرد: هر کشور و نظام سیاسی اگر می‌خواهد کاری انجام دهد نیاز به قدرت دارد، قدرت صرفا از درون لوله تفنگ بیرون نمی‌آید بلکه مهمترین بعد قدرت هر کشوری قدرت مردمی است و با حضور حداکثری خود در پای صندوق رای تودهنی به نظام سلطه بزنیم.

به گزارش بلاغ، در این مراسم 800 بسته معیشتی که از سوی سپاه میاندورود جمع آوری شده بود بین نیازمندان و آسیب دیدگان از شیوع کرونا در سطح شهرستان توزیع شد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه