اخبار داغ

رئیس اداره صمت رشتخوار:

کامیون حمل مرغ زنده غیرمجاز در رشتخوار توقیف شد

کامیون حمل مرغ زنده غیرمجاز در رشتخوار توقیف شد
پورعباس گفت: پس از گزارش بارگیری غیر مجاز مرغ در رشتخوار، یک دستگاه کامیون حمل مرغ زنده در این شهرستان توقیف و دونفر از رانندگان و واحد مرغداری متخلف جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی و تعزیراتی معرفی شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مرتضی  پورعباس رئیس اداره صمت رشتخواردر گفت و گو با صبح توس؛ گفت: در پی بازدید خرداد ماه ۱۴۰۰ از یکی از مرغداری های سطح شهرستان جهت بارگیری مرغ به کشتارگاه صنعتی تربت حیدریه و برگشت گوشت به رشتخوار مسئول مرغداری در یک اقدام غیر قانونی و با هم دستی با دلالان مرغ شروع به بارگیری غیر مجاز مرغ بدون مجوز حمل و به قصد قاچاق به استان سیستان و بلوچستان با قیمتی بیش از قیمت مصوب می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی در همین رابطه افزود: پس از گزارش بارگیری غیر مجاز به دستگاههای اطلاعاتی و انتظامی مرغ در پاسگاه سلامی خواف توقیف و به دستور مقام قضایی در خواف و هماهنگی با رئیس اداره صمت رشتخوار مرغ در ساعت ۳ بامداد مورخه ۶ خرداد به محل سالن مرغداری رشتخوار برگشت داده میشود.

پور عباس با اشاره به اینکه در این رابطه مقرر شد، بار طی دو مرحله با مجوز و تحت نظارت اداره صمت تحویل مباشرین کشتار گردد، یادآور شد: در این خصوص یک دستگاه کامیون پلاک سیستان توقیف و دونفر از رانندگان و واحد تخلف کننده تشکیل پرونده و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی و تعزیراتی معرفی شدند.

انتهای پیام/

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه