اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

امروز صندوق رای میدان جنگ است/ با انتخاب درست نگذاریم دشمن نظر خود را به ما تحمیل کند

امروز صندوق رای میدان جنگ است/ با انتخاب درست نگذاریم دشمن نظر خود را به ما تحمیل کند
حجت الاسلام حاجی صادقی با اشاره به اینکه در عرصه انتخابات و جهاد اکبر حضور مجاهدانه داشته باشیم، گفت: تک تک ما باید مبلغ و هادی سیاسی باشیم برای اینکه انسان های دیگر را راهنمایی کنیم و بدانیم امروز صندوق ها میدان جنگ است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از صاحب نیوز؛ حجت الاسلام عبدالله حاجی صادقی عصر امروز در مراسم اربعین سرلشکر پاسدار شهید سید محمد حجازی و هفتمین روز شهادت سرهنگ پاسدار شهید رضا غضنفرپور با درود و سلام به شهیدان و مردم اصفهان اظهار کرد: سردار حجازی در هر زمانی به خوبی می دانست مصداق جهاد در راه خدا چیست و برجسته ترین عملی که خدا از او می خواهد چیست و قیام می کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در مورد پیام های که از شهید حجازی باید دریافت کنیم، تصریح کرد:  شهید حجازی در شناخت هدف و مسیر دارای بصیرت بود و خوب تشخیص می داد و هرگز منفعل نشد و در انتخاب مسیر هیچگاه متزلزل نشد و به معنای واقعی اهل بصیرت بود.

,

وی افزود: شهید حجازی  در عمل هم مرد میدان بود و به معنای واقعی دنیا را مزرعه اخرت کرد و از همه لحظات عمرش برای تقرب الی الله استفاده کرد.

,

حاجی صادقی ادامه داد: ما باید پیام بگیریم که ایا ما نیز در این مسیر شهید حجازی هستیم و خوشا به حال آن ها که می دانند دنیا و مسیولیت برای تعالی انسانی و تقرب الهی فرصت است.

,

رضایت رهبر معظم انقلاب از شهید حجازی

, رضایت رهبر معظم انقلاب از شهید حجازی, رضایت رهبر معظم انقلاب از شهید حجازی,

وی افزود:  حجازی از پس مسئولیت ها به خوبی برامد و چه افتخاری بالاترین که مقام معطم رهبری رضایت خود را از فعالیت ها و مسئولیت های او اعلام کردند و پیامی دادند که نشان از جامعیت این شهید بود.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: بهترین پیام این جلسات این است که ما هم در این مسیر هستیم و نگذاریم که این ها فرصت ها بسوزد چرا که دنیا پایان دارد و خوشا به حال ان ها که دنیا را مزرعه ای برای اخرت قرار دادند .

,

عبدالله حاج صادقی عنوان کرد: خوش به حال آنان که یاد گرفتند در دنیا زندگی کنند و نه برای دنیا و   هم در شناخت و هم در عمل به تکلیف موفق بودند و امروز جامعه ما به اینطور انسان ها بیشتر نیازمندیم.

,

به انسان هایی از جنس شهید حجازی و حاج قاسم نیاز داریم

, به انسان هایی از جنس شهید حجازی و حاج قاسم نیاز داریم, به انسان هایی از جنس شهید حجازی و حاج قاسم نیاز داریم,

وی در ادامه افزود: ما در استانه یک انتخابات بزرگ  و در استانه یک اقدام تحولی که مقام معطم رهبری فرمودند هستیم و نیاز به انسان های از جنس حاج قاسم و حجازی است.

,

وی با اشاره به دیداری که برای انتخاب یک نفر برای مسئولیتی مهم نزد حاج قاسم بودیم گفت: در این جلسه حاج قاسم گفت: برای این کار که یک انسان خردمند و مسئله دان لازم است برجسته ترین مصداق شهید حجازی است که در همه زمینه ها موفق بوده است.

,

حاجی صادقی با بیان اینکه سید حسن نصرالله گفت من افتخار میکنم که حجازی فرمانده من است، گفت:  ما امروز باور کنیم که اینجور شخصیت ها را برای نظام لازم داریم کسانی که مسیولیت ها را فرصت خدمت بدانند.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به خدمات غضنفرپور بیان کرد: این شهید از برادرانی بود که از ابتدای کرونا مشعول به خدمت رسانی بود و در اخر خود به شهیدان پیوست.

,

عبدالله حاج صادقی خاطرنشان کرد: پیام شهیدان این است که در مکتب امام حسین و در مکتب حضرت علی و فاطمه یاد گرفتیم که با خدا معامله کنیم و آن چیزی که جانمان را برای ان می دهیم دین خداست.

,

وی ادامه داد: مصیبت آن است که دین و ارزش ها اسیب ببینید؛ خوشا انان که جسم را سپر کردند تا گلوله ها به جانشان نرسد و جسم دادند را ایمانشان بماند و  بدا به حال کسانی که برای نگه داشتن جسم جان که همان روح انسانی است را دادند.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران در ادامه افزود:  انقلاب در مسیر خود هنوز دشمن دارد و اکنون نیز امریکا شیطان بزرگ است و از دشمن توقعی جز دشمنی نداریم؛ آن که مهم است این بوده که ماهم مثل شهیدان ثابت قدم باشیم و بدانیم اکنون عرصه جهاد اصغر است لباس رزم و عرصه جهاد اکبر است لباس بصیرت افزایی بپوشیم و در عرصه فتنه دشمن نورافکن شویم.

,

با انتخاب نگذاریم دشمن نظر خود را به ما تحمیل کند

, با انتخاب نگذاریم دشمن نظر خود را به ما تحمیل کند, با انتخاب نگذاریم دشمن نظر خود را به ما تحمیل کند,

وی ادامه داد: این نشانه انسان های برجسته و مجاهد است که  هم خوب بفهمند و هم خوب عمل کنند؛ امروز با انتخاب درست و حضور خود نباید بگذاریم دشمن اراده خود را به ما تحمیل کند

,

حاج صادقی گفت: امروز رشادت های امثال حجازی هاست که رژیمی که روزی شعار از نیل تا فرات می داد دور خود دیوار کشیده است و بعد موجودیت خود را در خطر می بینید؛ روزی بچه های  فلسطینیان با سنگ مبارزه می کردند اما به برکت مجاهدت های این عزیزیان با موشک های که گنبد اهنین نمی تواند با آن مبارزه کند

,

وی بیان کرد: این ذلتی که میبیند دشمنان ما دارند و کشورهای که روزی رجز خوانی می کردند امروز به التماس افتاده و یکی پس از دیگری واسطه می فرستند این است فهمیده اند که انقلاب اسلامی آمده است که بماند و عالم را اماده نهضت ظهور کند.

,

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران خاطرنشان کرد: مهم این است که خوب بفهمید تکلیف چیست و خوب عمل کنید؛ هجرت لازم است هجرت کنید جهاد لازم است جهاد کنید.

,

امروز صندوق رای میدان جنگ است

, امروز صندوق رای میدان جنگ است, امروز صندوق رای میدان جنگ است,

وی با اشاره به اینکه در عرصه انتخابات و جهاد اکبر حضور مجاهدانه داشته باشیم، گفت: تک تک ما باید مبلغ و هادی سیاسی باشیم برای اینکه انسان های دیگر را راهنمایی کنیم و بدانیم امروز صندوق ها میدان جنگ است.

,

خرمشهرهای خطرناک تری داریم و امروز باید ایران آزاد کنیم

, خرمشهرهای خطرناک تری داریم و امروز باید ایران آزاد کنیم, خرمشهرهای خطرناک تری داریم و امروز باید ایران آزاد کنیم,

عبدالله حاج صادقی عنوان کرد: امروز خرمشهرهای خطرناک تری داریم و امروز باید ایران ازاد کنیم و ایران را به دست مدیرانی ولایتمدار، ظلم ستیرو با روحیه انقلابی   با فرهنگ شهادت و ایثار و مدیرانی که مدیریت را فرصت خدمت و نوکری مردم بدانند.

,

حاج صادقی گفت: امروز هم در حضور و هم در انتخاب اگاهانه و شکل گیری در دولت مقتدر و مومن و در ولایت یک سرباز و نه یک سردار، نقش ایفا کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه