اخبار داغ

امام جمعه کرج در خطبه های نماز جمعه؛

هر کسی قانون اساسی را تضعیف کند صلاحیت ندارد/استدلال علیه شورای نگهبان دنباله روی از خط فتنه است

هر کسی قانون اساسی را تضعیف کند صلاحیت ندارد/استدلال علیه شورای نگهبان دنباله روی از خط فتنه است
آیت الله حسینی همدانی گفت: قانون اساسی میثاق ملی است و کسی که ان را تضعیف کرده صلاحیت ندارد سکان داری اجرای آن را بر عهده بگیرد اما متاسفانه استدلال عده ای علیه شورای نگهبان خط فتنه گران را دنبال می کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "تیتریک"، امام جمعه کرج ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه با اشاره به اینکه با تصارب ارا می توان به راه حل های جدید رسید، گفت: به توصیه امام علی (ع) اگر کسی با دیگران مشورت کند با عقل و اندیشه انها شریک شده و محل اشتباه و خطا را بدست خواهد آورد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
 
,
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه در دستورات دینی آمده است که حتی با دشمن هم مشورت کنید اما ترتیب اثر ندهید زیرا می توان میزان عداوت انها را سنجید، افزود: مشورت دهنده باید عاقل، آزاده و بدون مصلحت اندیشی، دوست و برادر و راز نگه دار باشد.
,
 
,
وی با تاکید بر اینکه عده ای معصیت دیگران را بزرگ می شمارند اما بیشتر از آن را برای خودش ناچیز می داند، اظهار داشت: امروز روز مجلس و قانون نامیده شده است و تعاریف رهبری از یک سال عملکرد قوه مقننه قابل تامل است. 
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه دخالت در امور اجرایی یکی از موارد مهم بیانات رهبری است که اگر توجه نشود همه شاهد مفاسد خواهیم بود، تصریح کرد: نباید نمایندگان در عزل و نصب ها دخالت کنند. 
,
 
,
وی گفت: بر اسای فرموده رهبری نمایندگان باید در فکر منسب نباشند که نشان دهنده عدم اخلاص است و این شخص ریاست طلب خواهد بود، مجلس باید با انقلابی گری در خدمت اسلام و انقلاب باشد. 
,
 
,
ایت الله حسینی همدانی  افزود: کشور در آستانه رخداد مهم انتخابات ۲۸ خرداد برای انتخاب عالی ترین مقام اجرایی است لذا  باید تلاش کنیم دولت تراز انقلاب اسلامی شکل گیرد.
,
 
,
وی اظهار داشت: رهبری ۲۱ سال قبل در جمع کارگزاران نظام فرمودند تا کنون یک نظام اسلامی را مهندسی کرده ایم اما هنوز دولت اسلامی نداریم در نتیجه امروز مردم باید به کارآمدی تفکر انقلاب اسلامی بپردازند و نسبت به گرایش های خودباختگی و دلدادگی به غرب اقدام کنند. 
,
 
,
امام جمعه کرج تصریح کرد: باید مدیریتی توانا، پرکار و انقلابی روی کار بیاید و دارای شاخصه های دولت تراز انقلاب اسلامی در دهه پنجم باشد،  همچنین از تمام ظرفیت ها برای تحقق اهداف استفاده کند. 
,
 
,
ایت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه مردم هر قدر در انتخاب دقیق باشند دولت برامده از رای انها در پاسخگویی به معضلات توانمند تر خواهد شد، گفت: عده ای در خارج نشسته اند و می گویند مردم خسته شده و شور سابق را ندارند.  
,
 
,
وی افزود: باید رئیس جمهور در برابر معاندان مرز بندی داشته و استقلال کشور را اصل بداند، با رانت خواری و ویژه خواری مقابله کرده و جلوی تحریف خط امام (ره) بایستد و از سیاست های ابلاغی رهبری بهره بگیرد. 
,
 
,
امام جمعه کرج با اشاره به اینکه همه باید از جایگاه شورای نگهبان دفاع کنند، گفت: نباید این جایگاه را تضعیف کرد، دشمن می خواهد آن را مثل زمان مشروطه از کار بیاندازند و عده ای طوطی وار آن را در داخل دنبال می کنند. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه رسیدن به خواسته ها با چیدمان صلاحیت ها تهمتی بیش نیست، افزود: پر شور کردن انتخابات دست مردم و دستگاه های اجرایی است، انتخاب افراد بر خلاف موازین صحیح نیست، جالب است ورود قانونی شورای نگهبان را زیر سوال می برند. 
,
 
,
امام جمعه کرج با اشاره به اینکه قانون اساسی میثاق ملی است و کسی که ان را تضعیف کرده صلاحیت ندارد سکان داری اجرای آن را بر عهده بگیرد گفت: متاسفانه استدلال عده ای علیه شورای نگهبان خط فتنه گران را دنبال می کند.  
,
 
,
رئیس شورای فرهنگ عمومی البرز در هر افزود: در هر دوره ای پرونده افراد مستقلا برای همان دوره بررسی می شود چون ملاک حال فعلی افراد است، هر دستگاهی که اثرگذاری بیشتری در جامعه دارد ناراحتی احمق های داخلی و معاندان را هم دوچندان می کند. 
,
 
,
امام جمعه کرج گفت: امروز مشکلات را کسانی به وجود اورده اند که القا می کنند رای ندهید اما با مشارکت حداکثری انتخاباتی را رقم می زنیم که وحدت آفرین و دشمن سوز باشد.هر کسی که این موقعیت را برای شورای نگهبان نپسندد در خطی قرار گرفته که در گذشته عده ای به دنبال حذف فقهای دوره رضاخان بودند.
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه قاطعانه از اقدام شورای نگهبان در صیانت از قانون حمایت می کنیم، افزود: حضور در صحنه انتخابات حفاظت از خون شهدا به ویژه سردار سلیمانی است.
,
 
,
وی گفت: هنوز تاکید من بر وحدت و اجماع نیروهای ارزشی در استان البرز است تا افراد کارآمد دور هم قرار بگیرند اما اگر ببینم تعارض منافع اقایان جلوی کار را می گیرد اقدام کرده و روشی دیگر را برای انتخاب فرد اصلح با مردم در میان می گذارم. 
,
 
,
آیت الله حسینی همدانی در خاتمه ضمن تقدیر از دستگاه قضا برای ورود به موضوع بیمارستان امام خمینی کرج، گفت: خوشبختانه بنیاد شهید و سازمان همیاری شهرداری ها مجددا مسئولیت بیمارستان را بر عهده می گیرند تا علاوه بر حل مشکل پرسنل،این مجموعه به چرخه درمانی استان برگردد.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه