اخبار داغ

خطیب نمازجمعه سمنان؛

حرمت شکنی به شورای نگهبان، توهین به قانون اساسی است/ هر رای ما تیری است بر قلب آمریکای جنایتکار

حرمت شکنی به شورای نگهبان، توهین به قانون اساسی است/ هر رای ما تیری است بر قلب آمریکای جنایتکار
شاهچراغی با بیان اینکه افرادی به شورای نگهبان توهین می کنند، افزود: حرمت شکنی به شورای نگهبان حرمت شکنی به قانون اساسی کشور است چراکه شورای نگهبان به قانون عمل کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش خبرنگار مرآت، آیت الله سید محمد شاهچراغی امام جمعه سمنان در خطبه های نماز جمعه این هفته، گفت: پیروزی مردم مظلوم فلسطین بر رژیم گرگ صفت اسرائیل از همت های سردار شهید قدس حاج قاسم سلیمانی بوده و نام این شهید را بر سر زبان ها آورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

شاهچراغی با بیان اینکه اگر فرض کنیم حاج قاسم سلیمانی هیچ کاری انجام نداده است و فقط اقدام وی در فلسطین را نگاه کنیم به بزرگی این مرد پی میبریم افزود: شهید سلیمانی کسی بود که مبارزه های با سنگ فلسطینی ها را تبدیل به مبارزه با موشک های قدرتمند کرد.

,

امام جمعه سمنان با یاد آوری کلام امام خمینی (ره) خاطر نشان کرد: کار اسرائیل تمام شدنی است اسرائیل به فرموده امام باید از صفحه روزگار محو شود که با این حرکت بزرگ سپهبد شهید سلیمانی به زودی اتفاق خواهد افتاد همانند نابودی داعش که به دست مدافعان حرم و فرماندهی این شهید بزرگ رقم خورد.

,

وی با اشاره به هجمه های به وجود آمده به شورای نگهبان تصریح کرد: همه ما باید از شورای نگهبان تشکر کنیم به دلیل اینکه شورای نگهبان به وظیفه خود عمل کرده است.

,

شاهچراغی با بیان اینکه افرادی به شورای نگهبان توهین می کنند، افزود: حرمت شکنی به شورای نگهبان حرمت شکنی به قانون اساسی کشور است چراکه شورای نگهبان به قانون عمل کرده و گاهی برای بررسی یک نامزد روز ها وقت گذاشته شده است.

,

امام جمعه سمنان با اشاره به غرض ورزی بعضی ها در این اقدام ناجوانمردانه به شورای نگهبان تشریح کرد: کسانی هستند که به شورای نگهبان اعتراض می کنند و تهدید هایی را هم انجام می دهند این افراد می خواهند انتقام بگیرند.

,

وی در خصوص حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کرد: اگر انقلاب را قبول داریم باید در انتخابات شرکت کنیم چراکه هم تکلیف شرعی و هم تکلیف عقلی است و ما نباید گوش به فرمان دشمنان این کشور باشیم.

,

شاهچراغی با بیان اینکه انتخابات قدرت و استقلال کشور را تامین می کند، عنوان کرد: مردم ممتاز استان سمنان بار دیگر در حماسه ای پرشور انتخابات شرکت می کنند واگر می خواهیم از وضع فعلی نجات پیدا کنیم باید با حضور و مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح در انتخابات شرکت کنیم.

,

امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه هر رای شما تیری است بر قلب دشمن، تشریح کرد: با هر رای یک تیر به قلب دشمن ایران اسلامی یعنی آمریکای جنایتکار  خواهیم زد در روز انتخابات مردم با حضور خود در پای صندوق های رای قلب آمریکای جنایتکار را هدف قرار خواهند داد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه