اخبار داغ

در خطبه های جمعه این هفته هرمزگان عنوان شد؛

شورای نگهبان دروازه بان قانون اساسی است

شورای نگهبان دروازه بان قانون اساسی است
امامان جمعه هرمزگان تاکیدکردند: اعتراض به نهاد مقدس شورای نگهبان ناروا است و با اعلام اسامی هفت کاندید برای انتخابات ریاست جمهوری باید به نظر این شورا احترام گذاشت و برای حضور حداکثری و باشکوه در انتخابات مشارکت داشته باشیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هرمز؛ حجت‌الاسلام حسین غلامی امام جمعه بشاگرد در خطبه های عبادی وسیاسی این هفته شهرستان با اشاره به آخرین دست و پا زدن های جبهه ی معاند در موضوع انتخابات اظهار کرد: یک عده‌اى در خارج نشسته‌اند و تبلیغ مى‌کنند که این دفعه دیگر مردم خسته شده‌اند و شور سابق را ندارند و از این قبیل حرفها. این‌ها اکثراً عقده‌هایى در دل دارند و روى همین‌عقده‌ها است که این صحبت‌ها را مى‌کنند و همین منافقین و دیگران که مردم آن‌ها را از ایران بیرون کردند، در خارج نشسته‌اند و مى‌گویند: مردم با ما هستند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

مدیریت جهادی سرلوحه رییس جمهور آینده کشور باشد

, مدیریت جهادی سرلوحه رییس جمهور آینده کشور باشد,

وی با بیان اینکه ما نیاز به رئیس جمهور خسته نشو با مدیریت جهادی داریم افزود:مهم‌ترین مشکلات کشور در دو عرصه اقتصاد و عدالت است و بهترین راه‌حلِ ممکن برای غلبه بر مشکلات مدیریت اقتصاد است، «هرجا ما با مدیریت‌های قوی و خسته‌نشو مواجه بودیم دیدیم که کار پیشرفت کرده و هرجا که این‌جور حضورِ لازم و دائم وجود نداشته باشد، البتّه مشکلات پیش می‌آید.

,

غلامی ادامه داد: این سبک مدیریتی همواره با عنوان مدیریت جهادی مورد تأکید بوده است با تنبلی، با بی‌حالی، کم‌انگیزگی، مسأله‌ی اقتصاد کشور حل نخواهد شد و مدیریت‌های جهادی باید بر مسائل اقتصادی کشور احاطه داشته باشند.

,

خطیب جمعه بشاگرد در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به مشکلات شهرستان و کارهای در دست اقدام مسئولان گفت: قبل از همه چیز جا داره از مدیر اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان بابت زحمات بی شاعبه ی ایشان در بشاگرد تقدیر و تشکر کنیم و همین جا درخواست داریم یک نگاه ویژه ای به تسریع در عملیاتی شدن تعریض جاده بشاگرد – میناب و مناسب سازی جاده بشاگرد -جاسک داشته باشند لذا انتظار داریم این خدمت نورانی شما از مسیر بشاگرد به زودی جلوه پیدا کند.

,

وی اضافه کرد: بحمدلله در بخش گافر کارهای خوبی در حال انجام است اما محور گراهون مورد از نگاه مسولین مغفول نماند.

,

امام جمعه بشاگرد خاطرنشان کرد:در حوزه آبرسانی خدمات خوبی صورت گرفته که از این بابت از مدیرعامل آبفا تشکر می کنم درخواست ما در این زمینه تکمیل پروژه ی سهران – گوهران و جگین – سردشت است که در صدر این پروژه از لحاظ اولویت نیازسنجی آبرسانی به روستای کوه حیدر است.

,
 
,
شورای نگهبان دروازه بان قانون اساسی است
, شورای نگهبان دروازه بان قانون اساسی است,
 
,
حجت الاسلام سالاری گفت:شورای نگهبان دروازه بان قانون اساسی است و اعتراض به این نهاد مقدس ناروا است،با اعلام اسامی هفت کاندید برای انتخابات ریاست جمهوری باید به نظر این شورا احترام گذاشت و برای حضور حداکثری و باشکوه در انتخابات مشارکت داشته باشیم.
,
 
,

حجت الاسلام و المسلمین محسن سالاری امام جمعه سیریک در خطبه های عبادی وسیاسی این هفته شهرستان اظهار کرد:دوری از محرمات و کنار گذاشتن هوای نفس، از مهمترین شئون تقوای انتخابات است و خواهشی که ما و مردم عزیز از کاندید های ریاست جمهوری داریم اینکه برای منافع خود دروغ نگویند.

,

وی با انتقاد از وضعیت گرانی های بسیار بالای اجناس و کالاهای داخل شهرستان که نسبت به کالا های دیگر شهرستان ها خیلی بالاتر است افزود:رهبری فرموده در اقتصاد بن بست وجود ندارد راه حل مشکلات ما درون کشور است نه بیرون مرز و نمونه بارز آن اقتصاد مقاومتی است.

,

امام جمعه شهرستان سیریک افزود:امروز اساس درد مردم بیکاری و رکود اقتصادی است پس باید رئیس جمهوری انتخاب کنیم که دوای درد ما باشد نه فقط منبر خوانی بلد باشد بلکه دولتی انقلابی جوان و نخبه تعیین کنیم.

,

خطیب نماز جمعه شهرستان سیریک یادآور شد: هر انتخاباتی که در ایران برگزار میشود دشمنان قبل از انتخابات با فرافکنی و دروغ پردازی جلوی مشارکت مردم را میگیرند و اگر باشکوه برگزار شد و کاندید مورد نظر شان هم انتخاب نشد انتخابات را زیر سوال میبرند و در یک برنامه از قبل مهندسی شده انتخابات را به تقلب محکوم می کنند.

,

وی اضافه کرد:این سخن اشتباه و دورغ بزرگی است که می گویند رئیس جمهور هیچ اختیاری ندارد، بلکه بالا ترین مقام بعد از رهبری بر عهده رئیس جمهور است و تمام تفاهم نامه ها، انتخاب وزیر تعیین بودجه ، انتخاب سفیران، انتخاب استاندار، فرماندار، بخشداران همه به انتخاب رئیس جمهور است فلذا سستی ها و کم کاری های خود را به این فریب که رئیس جمهور هیچ اختیار ندارد گره نزنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه