اخبار داغ

امام جمعه سنندج:

مردم کردستان همگام با دیگر ایرانیان در ۲۸ خرداد حماسه ای بزرگ خلق خواهند کرد/توطئه‌های تفرقه افکنانه دشمنان دیگر اثر ندارد

مردم کردستان همگام با دیگر ایرانیان در ۲۸ خرداد حماسه ای بزرگ خلق خواهند کرد/توطئه‌های تفرقه افکنانه دشمنان دیگر اثر ندارد
امام جمعه سنندج گفت: انتخابات نماد مردم سالاری دینی در ایران است و مردم ما با ایمان به این مهم همواره حماسه هایی بزرگ خلق کرده اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  کُردتودی، ماموستا فایق رستمی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: دشمنان با تمام توان سعی بر دلسرد کردن مردم از انتخابات هستند اما به فضل الهی این توطئه همچون سنوات گذشته خنثی خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،, کُردتودی,

وی افزود: مردم ایران و کردستانی های سرفراز در ۲۸ خرداد نشان خواهند داد که به هیچ غریبه ای اجازه دخالت در سرنوشتشان را نمی دهند.

,

امام جمعه سنندج گفت: باید به این مهم توجه کرد که شخصی که به عنوان رئیس جمهوری انتخاب می شود منتخب همه ایرانیان بوده و باید با تمام توان به خدمت به مردم همت گمارد.

,

ماموستا رستمی افزود: دشمنان به دنبال تضعیف صفوف به هم پیوسته ملت ایران هستند و در این راستا نیز مبحث انتخابات را در رأس برنامه های خود قرار داده اند.

,

وی خاطرنشان کرد: باید با بصیرت انقلابی و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب در مسیر مشارکت گسترده در انتخابات گام برداریم.

,

امام جمعه سنندج در بخشی دیگر از خطبه‌های این هفته بر عمل به آموزه های دینی در جامعه تاکید کرد و گفت: احساس مسئولیت همگانی در خصوص ترویج آموزه های اسلامی باید همواره نمودی عملی داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه